نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

ورود کاظم اولیایی به تصمیم‌گیری‌های باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۱۹۲۸۹۶
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
ورود کاظم اولیایی به تصمیم‌گیری‌های باشگاه استقلال
کاظم اولیایی اعلام کرده از این پس بیش از گذشته به امورات باشگاه استقلال خواهد پرداخت. اولیایی از کمیته مجوز حرفه‌ای جدا شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کاظم اولیایی از کمیته مجوز حرفه‌ای جدا شده است. اولیایی قصد دارد از این پس بیشتر به امورات باشگاه استقلال بپردازد. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در این خصوص حرف‌هایی دارد: «من پیش از این هم در شرکت پیشکسوتان استقلال بودم. الان نه عضو هیأت مدیره شدم و نه سمتی مجزا از این گرفتم بلکه در همان شرکت پیشکسوتان قرار است در کنار استقلال باشم و به این تیم کمک کنم.»


اولیایی درباره جدایی از کمیته مجوز حرفه‌ای گفت: «من خودم خواستم از کمیته مجوز حرفه‌ای کناره‌گیری کنم و باز هم من خواستم آقای قریب که تحصیلات‌شان در زمینه مدیریت ورزش و اقتصاد است به این کمیته اضافه شوند تا کمک کنند. از آقای تاج و آقای قریب که پیشنهاد من را قبول کردند سپاسگزاری می‌کنم و از این به بعد هم در شرکت پیشکسوتان استقلال تمرکز خودم را خواهم گذاشت.»

این صحبت‌ها درحالی مطرح شده که پیش از این گفته می‌شد اولیایی به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه خواهد شد، اما همچنان او دور از هیات مدیره باشگاه استقلال است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->