افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بانک های خصوصی شرایط پرداخت وام ساخت مسکن را تشریح کنند

  • کد خبر: ۱۹۳۰۲۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
بانک های خصوصی شرایط پرداخت وام ساخت مسکن را تشریح کنند
به گفته قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن، پیرو دستور رئیس‌جمهورو در پی نشست معاون مسکن، بانک‌های خصوصی و بانک مرکزی، بانک‌های خصوصی موظف به اطلاع‌رسانی شرایط پرداخت وام ساخت مسکن به مردم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هادی عباسی با اشاره به برگزاری جلسه معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی با بانک‌های خصوصی اظهار داشت: پیرو دستور رئیس‌جمهور در سیزدهمین جلسه شورای عالی مسکن مبنی بر پیگیری تکلیف پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک‌های خصوصی، شب گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های خصوصی برگزار شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: هدف از برگزاری این جلسه پیگیری دستور رئیس جمهور برای اجرای ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن مبنی بر پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات نظام بانکی برای ساخت مسکن بود.

بانک‌های خصوصی عزم خود برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن را نشان دهند

وی افزود: در این جلسه از بانک‌های خصوصی خواسته شد، در صورتی که برای اجرای قانون در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت مسکن عزم جدی دارند، شرایط و ضوابط پرداخت تسهیلات ساخت مسکن اعم از شیوه خودمالک و اجاره ۹۹ ساله را در کلیه شعب خود نصب و این اطلاعات را به صورت مستمر به مردم انتقال دهند.

عباسی بیان کرد: همچنین مطابق روال گذشته این شرایط وجود دارد تا در صورت تقاضای بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی، بانک مسکن، عاملیت پرداخت تسهیلات این بانک‌ها را بر عهده گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: واگذاری عاملیت پرداخت تسهیلات به بانک مسکن و تامین منابع پیشتر توسط ۲ بانک انجام شده بود و این شرایط هم اکنون نیز وجود دارد.

پیش از این سید احسان خاندوزی نیز گفته بود، ۱۷ بانک دولتی و مرتبط با دولت ۹۷ درصد تسهیلات ساخت مسکن را پرداخت کرده‌اند و ۳ درصد بقیه توسط سایر بانک‌ها پرداخت شده‌است.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سیزدهمین جلسه شورای عالی مسکن که ابتدای هفته جاری برگزار شود از عملکرد نامطلوب بانک‌های خصوصی در عمل به قانون و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن انتقاد کرد و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر مقامات دولتی به این موضوع شده بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->