از نشست دوحه ۳ چه می‌دانیم؟ دیوار کوتاه دانش‌آموزان اتباع | وزیر آموزش‌وپرورش: حضور دانش‌آموزان اتباع دلیل تراکم کلاس‌های درس است + فیلم نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان: انتقال نگرانی‌های تهران درباره افغانستان، از اهداف ما در دوحه۳ است کوله‌پشتی‌ها و پوستر‌ها | روایت انتخاباتی محمدکاظم کاظمی سخنگوی طالبان: امیدوارم هرچه خیر مردم ایران است از صندوق بیرون بیاید + فیلم حضور باشکوه ایرانیان مقیم افغانستان در پای صندوق‌های رأی در ۵ نمایندگی سیاسی ایران آغاز رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری اسلامی ایران در شهر مزارشریف افغانستان + فیلم سرکنسول ایران در هرات: پنج نمایندگی ایران در افغانستان فردا شعبه اخذ رای هستند قطار حامل کمک‌های ایران با استفاده راه آهن خواف – هرات به ایستگاه روزنک رسید وزیر دفاع پاکستان: ما از حمایت ایران در مبارزه با تروریست‌ها برخورداریم | اما طالبان اینگونه نیستند هفتمین جشن همدلی مهاجران افغانستانی در مشهد برگزار شد + فیلم تیم ملی کریکت افغانستان در یک قدمی فینال جام جهانی احمد مسعود بر نقش مردم در آینده افغانستان تاکید کرد شرکت‌های ایرانی بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در معادن افغانستان پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان در برابر استرالیا برای نخستین‌بار نصرت حق‌پرست، ورزشکار افغانستانی، دربرابر حریف آمریکایی خود به پیروزی رسید تمایل کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی برای گفت‌وگو با طالبان ابراز نگرانی سازمان ملل درباره وضعیت نیاز‌های بشردوستانه در افغانستان نماینده دائم ایران در سازمان ملل: به توانایی طالبان برای مقابله با تهدیدات تروریستی تردید داریم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرپرست وزارت انرژی و آب طالبان به تهران رفت

  • کد خبر: ۱۹۳۸۷۹
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
سرپرست وزارت انرژی و آب طالبان به تهران رفت
عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت انرژی و آب طالبان به تهران سفر کرد است و قرار است با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کند.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال سفر هیات عالی رتبه امارت اسلامی به رهبری معاون اقتصادی رییس الوزرا، عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت انرژی و آب نیز به تهران سفر کرد.

وزرات انرژی و آب کرد که این سفر امروز شنبه ۲۰ آبان انجام شده است.

سرپرست وزارت انرژی و آب طالبان در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است که در جریان این سفر، او در مورد تجدید قرارداد برق، تعرفه مناسب برق و سایر موضوعات بحث خواهد کرد.

همچنین قرار است که ملا منصور علاوه بر دیدار و گفتگو با همتای ایرانی خود، روز سه‌شنبه، ۲۳ آبان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت برق ایران در تهران شرکت کند.

این در حالی است که در جریان سفر هیات عالی رتبه اقتصادی امارت اسلامی به ایران، ملا عبدالغنی برادر با علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو نیز دیدار و گفتگو کرد.

مقامات طالبان در این سفر بر استفاده از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای افزایش تولید برق داخلی در افغانستان و سرمایه‌گذاری در این بخش تاکید کردند.

منبع: صدای افغان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->