در سفر اربعین، از کودکان خود مراقبت کنید ویدئو | لحظه واژگونی مرگبار اتوبوس زائران پاکستانی در ابرکوه یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) تفاوت آبله میمونی و آبله مرغان را می‌دانید؟ برای سوراخ کردن گوش کودکان این نکات را بدانید بیش از ۱۸۸ هزار زائر خارجی از مرزهای ایران وارد عراق شدند آبله میمونی در استان خوزستان شناسایی نشده است پدرانی که سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند سلامت زائران اربعین تا ۲ هفته پس از بازگشت از سفر پیگیری می‌شود ۱۶۰ مرکز همسرگزینی در ۲۷ استان کشور مجوز فعالیت گرفتند نقش خانواده در پرستاری از بیماران مزمن در خانه خشکیدگی دائمی یا فصلی ۷۰ درصد تالاب‌های کشور تقویت هوش مالی فرزندان با تربیت اقتصادی در خانواده ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان‌شمالی + عکس دلیل تاخیر پرواز مشهد - بغداد هواپیمایی سپهران چه بود؟ (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد ۴ بیماری در کمین زائران اربعین | آماده‌سازی اتاق‌های سرما برای زوار گرمازده فکر کردن زیاد به جای آن که کمک کننده باشد، ما را سردرگم می‌کند سرقت مرگبار طلا‌های زن مسن در چناران خراسان رضوی + عکس ایران یکی از بزرگترین کشور‌های جهان در میزبانی از پناهندگان علائم بالینی بیماری التهاب یا گاستریت معده چیست؟ بار دیگر کمبود انسولین در داروخانه‌ها سلامتی بیماران دیابتی را نشانه گرفته است
سرخط خبرها

هشدار زرد هواشناسی خراسان رضوی در پی آلودگی هوا (۲۱ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۱۳۱
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
هشدار زرد هواشناسی خراسان رضوی در پی آلودگی هوا (۲۱ آبان ۱۴۰۲)
هواشناسی خراسان رضوی در پی استقرار و تداوم شرایط پایدار جوی در استان خراسان رضوی که موجب افزایش و انباشت آلاینده‌های جوی به خصوص در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت استان شده است هشدار زرد صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، شاهد تداوم پایداری جو در استان خراسان رضوی از امروز تا روز چهارشنبه خواهیم بود.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، اثرات مخاطره آمیز این شرایط منجر به افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم در شهر‌های بزرگ و صنعتی به ویژه در شهر مشهد خواهد بود.

در این اطلاعیه از مردم و به ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، خواسته شده است تا از تردد و فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل، خودداری کنند.

همچنین خواسته شده است تا با برنامه ریزی مناسب منابع آلاینده ثابت همچون کارخانه‌ها و منابع آلاینده متحرک مانند خودرو‌ها و موتورسیکلتها، کاهش یابد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->