رسانه آمریکایی: ایران و حزب الله لبنان، حمله تروریستی انفجار پیجرها را تلافی می‌کنند تکذیب افزایش شمار شهدا در انفجار پیجرها در لبنان توضیحات نماینده مردم لبنان درباره جراحات ناشی از انفجار پیجرها چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است
سرخط خبرها

نتانیاهو: امنیت به شمال و جنوب اسرائیل بازمی‌گردد

  • کد خبر: ۱۹۴۳۴۶
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
نتانیاهو: امنیت به شمال و جنوب اسرائیل بازمی‌گردد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد که امنیت به شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی باز خواهد گشت.

به گزارش شهرآرانیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تاکید کرد که جنگ علیه غزه تا تحقق پیروزی ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه سخنانش گفت: امنیت را به شمال و جنوب باز می‌گردانیم و با چیره شدن بر حماس، پیروزی را محقق خواهیم کرد. عملیات نظامی در غزه تا محقق شدن پیروزی قاطع ادامه خواهد یافت.

این سخنان نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که «الی کوهن» وزیر خارجه این رژیم اذعان کرد: «فشار‌های بین‌المللی علیه ما برای پایان دادن به جنگ در حال افزایش است».

کوهن در ادامه سخنانش گفت: ما تنها دو هفته فرصت داریم تا پیش از آنکه فشار‌های بین‌المللی موثر واقع شود، کار را یکسره کنیم.

همزمان با بی‌توجهی رژیم موقت صهیونیستی به درخواست‌های جهانی برای توقف حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین، صلیب سرخ جهانی نیز درباره وخامت اوضاع انسانی در این منطقه هشدار داد.

«آلِنا سینِنکو» نماینده کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه «روسیا۲۴» گفت که وضعیت انسانی و درمانی در نوار غزه بسیار وخیم و در شرایط بحرانی است.

از سوی دیگر، تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان به طور گسترده‌ای در حال انجام است.

حدود ۱۰ هزار نفر از مردم سراسر ایالت تگزاس در آمریکا روز گذشته در جریان تظاهراتی از مردم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرده و در مقابل ساختمان کاپیتول این ایالت خواستار برقراری آتش‌بس شدند.

به گزارش یک پایگاه خبری آمریکایی این بزرگترین تجمع طرفداران فلسطین در ایالت تگزاس از زمان آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر به شمار می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->