بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نخست‌وزیر موقت پاکستان ارسال سلاح به اوکراین را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۱۹۵۱۰۷
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
نخست‌وزیر موقت پاکستان ارسال سلاح به اوکراین را تکذیب کرد
نخست وزیر موقت پاکستان ارسال تسلیحات به جنگ اوکراین و یا فروش آن به آمریکا برای اوکراین را تکذیب کرد و گفت: اسلام‌آباد درحال بررسی دلایل پشت پرده ایجاد سردرگمی در این سیاست روشن خود است.

به گزارش شهرآرانیوز، انوار الحق کاکر طی مصاحبه‌ای با صدای آمریکا گفت که موضع پاکستان درباره فروش تسلیحات خود به خارج روشن است، اما دنبال مشخص کردن دلایل پشت پرده گزارش سردرگم کننده اخیر هستیم.

وی افزود: پاکستان هیچ سلاحی به روسیه و یا اوکراین نفروخته است، اما بررسی خواهیم کرد که مقصد تسلیحات فروخته شده ما به جای دیگری ختم نشده باشد.

دولت اسلام‌آباد سعی کرده در جنگ روسیه و اوکراین موضعی بی طرفانه داشته باشد. سفر عمران‌خان نخست وزیر وقت پاکستان به مسکو در روزی که عملیات ویژه روسیه در اوکراین آغاز شد، خشم واشنگتن و متحدانش را برانگیخت.

نخست وزیر دولت موقت پاکستان درباره روابط دوجانبه با افغانستان و اینکه آیا با اخراج اتباع غیرقانونی افغانستانی، پاکستان امن‌تر می‌شود، گفت: طرح بازگرداندن اتباع افغانستانی هرگز یک تاکتیک ضدتروریسم نیست.

وی اظهار داشت: اسلام‌آباد خواهان روابط سازنده با افغانستان به عنوان یک کشور است و این یک هدف اصلی ما به شمار می‌رود. هیات حاکمه موقف افغانستان عملا به رسمیت شناخته نشده و هرگونه تصمیم درباره مشروعیت حکومت افغانستان برعهده مردم این کشور است.

انوار الحق کاکر حمایت پاکستان از طالبان افغانستان را تکذیب و گزارش‌های مربوط به پناه دادن به رهبران طالبان در آن زمان را اغراق آمیز دانست.

وی درباره روابط پاکستان و چین نیز گفت که این تصور که چینی‌ها از طریق «یک کمربند- یک جاده» برای دفع تهدیدات پیش روی خود استفاده می‌کنند و یا بی ثباتی سیاسی و اقتصادی پاکستان تمایل آنان برای همکاری را کاهش داده، نادرست است.

نخست وزیر موقت پاکستان درباره وضعیت غزه نیز گفت: بمباران اسرائیل علیه مردم غزه از جمله حمله به مخفیگاه‌های ادعایی حماس منجر به جان باختن هزاران نفر از جمله کودکان شده و این بیانگر از دست رفتن معیار‌های اخلاقی آمریکا و متحدانش می‌باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->