معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران...
سرخط خبرها

وزرای دفاع اوکراین و آمریکا کمک نظامی به کی‌یف را بررسی کردند

  • کد خبر: ۱۹۶۶۴۳
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
وزرای دفاع اوکراین و آمریکا کمک نظامی به کی‌یف را بررسی کردند
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، ژنرال آستین و وزیر دفاع اوکراین در تماسی تلفنی به بررسی کمک نظامی غرب به کی‌یف پرداختند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خبرگزاری تاس، پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، لوید آستین و رستم عمروف، وزرای دفاع آمریکا و اوکراین در این تماس تلفنی درباره جدیدترین تحولات اوکراین و اولویت‌های کمک‌های امنیتی با یکدیگر صحبت کردند.

آستین در روز‌های گذشته وارد کی‌یف شد تا با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین و وزیر دفاع این کشور دیدار و گفتگو کند. وی بعدا بسته کمک نظامی ۱۰۰ میلیون دلاری برای کی‌یف را اعلام کرد.

وزیر دفاع آمریکا در یک نشست خبری مشترک با زلنسکی گفت که هیچ سلاحی در انبار تسلیحاتی ایالات متحده به عصای جادویی برای ارتش اوکراین بدل نمی‌شود و همه چیز به این بستگی دارد که این کشور چطور از تسلیحاتی که غرب داده، استفاده کند.

اخیرا نیز جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات استراتژیک شورای امنیت ملی کاخ سفید گفته بود، دولت واشنگتن ۹۶ درصد از منابع مالی خود را به کی‌یف اختصاص داده‌ است.

وی تاکید کرد که فقدان کمک عمده از سوی ایالات متحده تاثیر منفی بر توانایی دفاعی اوکراین خواهد داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->