سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گروهی از حامیان فلسطین پل منهتن نیویورک را بستند + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۶۹۳۸
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
گروهی از حامیان فلسطین پل منهتن نیویورک را بستند + فیلم
گروهی از حامیان فلسطین با بستن پل منهتن در شهر نیویورک آمریکا خواستار آتش‌بس دائمی در غزه شدند

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از پایگاه خبری «کامن‌دریمز»، این راهپیمایی و تجمع که بزرگترین از زمان جنگ عراق در منهتن نیویورک به شمار می‌رود، روز یکشنبه با حضور ۱۵۰۰ تن شامل یهودیان، فلسطینی‌ها و دیگر حامیان فلسطین انجام شد.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع گفت: در چنین راهپیمایی‌ها و تجمعاتی که ترافیک مختل می‌شود، توجه بیشتری به مساله اصلی جلب خواهد شد. فکر می‌کنم آمریکایی‌های زیادی هستند که به این مساله توجه می‌کنند.

این گروه حامی فلسطین در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: تنها مدت کوتاهی تا از سرگیری حملات نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم غزه باقی مانده است؛ نتانیاهو گفته است "ما برای نابودی آن‌ها برمی‌گردیم. "

گروهی از حامیان فلسطین پل منهتن نیویورک را بستند

در همین حال روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد: در این تجمع، شرکت‌کنندگان ورودی پل منهتن را مسدود کرده و در مرکز آن تحصن کردند. یکی از شرکت‌کنندگان هم از یکی از پایه‌های پل بالا رفت تا پرچم فلسطین را به اهتزار درآورد.

یکی از اعضای این گروه حمایت از فلسطین نیز گفت: ما باید به این کارمان ادامه دهیم، چون هزاران فلسطینی اکنون زیر خروار‌ها آوار هستند.

در قسمتی از این تجمع، معترضان گفتند تا زمانیکه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا خواستار آتش‌بس دائمی نشود، این مکان را ترک نمی‌کنند و پلاکارد‌هایی در دست داشتند که رویشان "آتش‌بس دائم" و "تمامی جهان نظاره‌گر هستند" نوشته شده بود.

این گروه مدافع فلسطین همچنین در ایکس نوشت: تاوقتی که آمریکا تامین مالی و دامن زدن به نسل‌کشی فلسطین را متوقف نکند، ما نمی‌گذاریم کار‌های روزمره انجام شود.

بیش از هزار نفر از شرکت‌کنندگان در تظاهراتی که سازمان "صدای یهودی‌ها برای صلح" برگزار کرد، خواستار آتش‌بس در غزه شدند. این سازمان مخالف صهیونیستم است.

"لیندا سرسور"، فعال فلسطینی-آمریکایی نیز در جریان این تجمع گفت: امیدوارم پیام ما قوی باشد و آن‌هایی که در کاخ سفید هستند، آن را بشنوند.

یکی از سخنگو‌های اداره پلیس نیویورک نیز اعلام کرد که چند نفر در ارتباط با این تجمع دستگیر شده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->