مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات هشت شهروند مشهدی از میان دود آتش سوزی کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۳۰۰۰ آمبولانس در اورژانس کشور فرسوده است

  • کد خبر: ۱۹۷۱۸۷
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۳۰۰۰ آمبولانس در اورژانس کشور فرسوده است
رئیس سازمان اورژانس با بیان اینکه ۳ هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در سطح کشور وجود دارد،گفت برای جایگزینی این آمبولانس‌ها علاوه بر تامین بودجه توسط دولت، ضرورت همکاری خیرین را می‌طلبد.

به گزارش شهرآرانیوز جعفر میعادفر در همایش روسای اورژانس کشور در مرز مهران با اشاره به اقدامات و خدمات‌رسانی پرسنل فوریت‌های پزشکی در ایام اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: نیرو‌های اورژانس در راستای ارائه خدمات مطلوب پیش بیمارستانی با حضوری فعال درشبانه روزاز هیچ کوششی کوتاهی نمی‌کنند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۳ هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در سطح کشور وجود دارد، افزود: برای جایگزینی این آمبولانس‌ها علاوه بر تامین بودجه توسط دولت، ضرورت همکاری خیرین را می‌طلبد.

میعادفربا اشاره به آمبولانس‌های خریداری شده تصریح کرد: تا پایان سال جاری بخشی از این دستگاه‌ها وارد ناوگان کشور خواهد شد که کافی نیست و ضروری‌ترین نیاز این حوزه تغییر در ناوگان آن است.

وی با بیان اینکه بالگرد اورژانس هوایی مستلزم همکاری فرودگاه شهدای ایلام است، اضافه کرد: در تلاشیم دهه فجر بالگرد اورژانس هوایی به این استان برگردد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این همایش با بیان اینکه جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر در ایام اربعین حسینی ایجاد شهرک سلامت در مرز مهران ضرورت دارد، گفت: همچنین لازم است یک اعتبار به عنوان ردیف اربعین در حوزه‌های بهداشتی و درمانی برای این دانشگاه در نظر گرفته شود.

هدایت حیدری‌زاده افزود: جهت بهبود خدمات درمانی و همچنین کاهش هزینه انتقال بیماران به حمایت همه‌جانبه وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های دخیل در حوزه سلامت نیازمندیم.

وی به تلاش فوریت‌های پزشکی در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: این پرسنل در سریع‌ترین زمان ممکن بر بالین حادثه‌دیدگان حاضر می‌شوند که برای همگان قابل تحسین است.

روسای اورژانس ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور در این همایش ۲ روزه دغدغه‌ها و چالش‌های مراکز خود را با "جعفر میعادفر " رئیس سازمان اورژانس کشور در میان گذاشته و به تبادل نظر پرداختند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->