پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت+زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۱۰ هزار لباس گرم، هدیه خادمان رضوی به دانش‌آموزان یتیم و نیازمند

  • کد خبر: ۱۹۸۳۲۰
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
۱۰ هزار لباس گرم، هدیه خادمان رضوی به دانش‌آموزان یتیم و نیازمند
در آستانه فصل زمستان، بار دیگر خادمان رضوی دست به کار شدند و با اهدای لباس گرم به دانش‌آموزان یتیم و محروم، جسم و روح آن‌ها را با مهر امام رئوف گرم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، به همت معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، مراسم اهدای ۱۰ هزار کاپشن ویژه دانش آموزان یتیم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.
در این مراسم، خادمان رضوی به‌طور نمادین هدایای خود را به ۸۰ دانش آموز به عنوان نمایندگان سایر دانش آموزان محروم مدارس مشهد اهدا کردند و هدیه سایر دانش‌آموزان نیز آماده ارسال برای آن‌ها شد.
سید علی اصغر هاشمی ناظر کشیک هشتم اداره اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در این مراسم گفت: با توجه به برودت هوا و شروع فصل زمستان، جمعی از خدام بخش‌های مختلف حرم مطهر در اقدامی خداپسندانه مبالغی را جهت خرید لباس گرم برای کودکان یتیم و مستضعف حاشیه شهر تامین کردند.


وی افزود: به لطف امام رضا علیه‌السلام توانستیم با مبلغ جمع آوری شده بیش از ۱۰ هزار کاپشن خریداری کنیم و امروز طی مراسمی از حدود ۸۰ نفر از دانش‌آموزان یکی از مدارس محروم مشهد دعوت کردیم که برای دریافت هدایایی خود به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.
وی اضافه کرد: تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان گروه هدف این طرح را به حرم مطهر دعوت کنیم تا هم زیارتی داشته باشند و هم هدایای خود را دریافت کنند، اما در صورت فراهم نبود شرایط، هدایا را به دست آن‌ها خواهیم رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->