نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

گولسیانی بعد از بازی با هوادار فسخ می کند؟

  • کد خبر: ۱۹۹۰۷۱
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
گولسیانی بعد از بازی با هوادار فسخ می کند؟
مدافع گرجستانی پرسپولیس از مسئولان این باشگاه حسابی شاکی است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس بیش از سه ماه است که مطالبات گئورگی گولسیانی را پرداخت نکرده و این بازیکن هم دو هفته پیش به این باشگاه نوتیس داده است. امروز روز آخر مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گولسیانی بود و حالا این بازیکن از فردا می تواند قراردادش را با پرپسولیس فسخ و خواهان کل پول طلبش شود.

نکته قابل ذکر اینکه باشگاه پرسپولیس فردای بازی این تیم با الدحیل و در حالی که گولسیانی به خاطر از دست دان پنالتی تحت فشار بود از طریق یکی از رسانه ها اعلام می کند این بازیکن به باشگاه نوتیس داده تا به این شکل او را مقابل هواداران قرار دهد.

همین اتفاق کافی بود تا گولسیانی حسابی شاکی شده و به این خاطر شاید تصمیم بگیرد قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کند. اتفاقی که اگر رخ دهد حواشی زیادی برای این تیم به همراه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->