معابر مشهد لغزنده است (۱۲ دی ۱۴۰۳) استقبال از بهار مشهد با ۱۲ میلیون بوته گل رفع معارضات مهم در پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شرقی ابوطالب در مشهد خراسان رضوی رکورددار بیشترین بلوک‌های ساختمانی ناایمن در کشور | این ۱۳۷۹ بلوک ناایمن! انتصاب سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ۸ هزار ساعت پرواز با جنگنده، «پورعلی» را از مفاخر مشهد کرد نشان مشهدالرضا(ع) می‌تواند به نمادی بین‌المللی برای شیعیان تبدیل شود هر حرکتی در شهر امام رضا(ع) انجام شود نشانی از امام رضاست خدمت من، خدمت به امام رضا(ع) است صابری فر: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) می‌تواند به الگویی ملی تبدیل شود مادرشاهیان: کسب دیپلم افتخار مشهد الرضا(ع) مسئولیتی بزرگ برای خدمت بیشتر به زائران بر دوشم نهاد نشان مشهد الرضا(ع)؛ هویت‌بخش خدمت رسانی در شهر مشهد است مهم‌ترین هدف رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، الگویابی و الگوسازی است عودت ۱۶۰ میلیارد ریال به شاکیان بابت گران‌فروشی در مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون (۱۱ دی ۱۴۰۳) وقتی رفاقت، پیکان نارنجی را به فردوسی رساند جریمه بیش از ۱۷ هزار خودرو فاقد معاینه فنی در مشهد تاکنون (۱۱ دی ۱۴۰۳) ناگفته‌هایی از مزرعه قدیمی «حلوائی» که امروزه بخشی از شهر مشهد است | روستای قنات‌های خشک شده رویداد نشان مشهدالرضا (ع)، نیازمند خلاقیت بیشتر است فرازوفرود‌های ساخت‌وساز، در صدر مشکلات مردمی منطقه ۳ مشهد لزوم اجرای کامل قانون عوارض آلایندگی برای حفظ محیط زیست شهری مشهد ۱۱۰ پیوند کلیه از ابتدای سال ۱۴۰۳ در مشهد انجام شده است
سرخط خبرها

بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان تشریح شد

  • کد خبر: ۱۹۹۳۸
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان تشریح شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی طی نامه‌ای، بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان با توجه به شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ کوکب موسوی عصر روز گذشته، طی نامه‌ای به تشریح بخشنامه قبلی در خصوص حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان پرداخت.
در بخشی از این نامه آمده است: "پیرو مکاتبه شماره ۳۸/۳/۴۰۶۱۷ مورخ ۹۸/۱۲/۱۰، تأکید می‌نماید مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس استان مبنی بر حضور فیزیکی روزانه ۵۰ درصد کارکنان، با هدف حضورحداقلی کارکنان و ارباب رجوع در ادارات به عنوان یکی از کانون‌های جمعیتی و کاهش تردد در سطح شهر بوده است، لذا در این راستا مدیران محترم موظفند تمهیدات لازم را بکار گیرند.

ارائه خدمات به روش‌های غیرحضوری ازجمله: ۱- به صورت الکترونیکی از طریق میز خدمت الکترونیکی، سامانه‌های الکترونیکی، برنامه‌های کاربردی دولت همراه و یا مراکز تماس cell centers) ۲-پست به آدرس ذینفعان ۳- دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی و نیز ارائه خدمت از طریق میز خدمت حضوری به گونه‌ای که تردد ارباب رجوع در محیط‌های اداری به حداقل برسد، مورد تاکید است.

همچنین با عنایت به برخی ابهامات مطرح شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبه مذکور موارد ذیل به اطلاع می‌رسد:

۱- کلیه افرادی که به هر عنوان (اعم از کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی، نیرو‌های شرکتی، خدماتی ...) در دستگاه اجرایی خدمت رسانی می‌کنند، مشمول مصوبه خواهند بود.

۲- با توجه به شرایط تعطیلی مهدکودک‌ها و دبستان‌ها به منظور لزوم مراقبت‌های بهداشتی بیشتر، دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت استفاده از مرخصی یا دورکاری بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و دبستانی را به گونه‌ای اتخاذ نمایند که در انجام وظایف سازمانی این دسته از کارکنان وقفه ایجاد نگردد.

۳- افراد آسیب پذیر مشروحه ذیل با ارائه مستندات پزشکی، وظایف و خدمات خود را درمنزل با استفاده از مرخصی استعلاجی و یا از طریق دورکاری (به گونه‌ای که خدشه‌ای در انجام امور اداری ایشان وارد نشود)، انجام دهند.
- وجود بیماری‌های زمینه‌ای: شامل قلبی – عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، سابقه سرطان
- وجود هرگونه نقص ایمنی (مادرزادی یا اکتسابی) از قبیل: نقص‌های ایمنی مادرزادی، استفاده از دارو‌های سرکوب کننده ایمنی، استفاده از کورتون طولانی مدت
- مادران باردار یا شیرده که دارای کودک زیر ۳ سال باشند.
- زنان دارای فرزند یا همسر معلول
- افراد دارای علائم تنفسی با شک به بیماری ویروسی تنفسی فوقانی
- افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد، کلیه و...)
- جانبازان شیمیایی

گفتنی است به همراه نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به شرایط خاص ایجادشده در اثرشیوع ویروس کرونا نیز ابلاغ گردیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->