سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بارش پراکنده باران در مشهد هم‌زمان با کاهش دما به منفی یک درجه (۲۱ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۹۷۸۹
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
بارش پراکنده باران در مشهد هم‌زمان با کاهش دما به منفی یک درجه (۲۱ آذر ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۶درجه و در سردترین ساعات به منفی ١درجه خواهد رسید و باران به صورت نم‌نم و ریز در مشهد ادامه دارد.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در حال حاضر آسمان نیمه شمالی و شرقی استان ابری است و از اکثر مناطق استان تشکیل مه، کاهش میدان دید گزارش شده است و این روند تا صبح فردا همراه با بارش باران و وزش باد شدید ادامه دارد.

وی افزود: تا صبح فردا روند کاهش دما در سطح استان به‌ویژه در این نواحی ادامه دارد به گونه‌ای در نواحی سردسیر دمای شبانه به حدود ۵ درجه زیر صفر و کمتر خواهد رسید.

آهنگرزاده تأکید کرد: تا فردا افزایش آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و کلانشهر‌ها به ویژه مشهد را خواهیم داشت.

به گفته وی باران به صورت نم‌نم و ریز در مشهد ادامه دارد و پنجشنبه و جمعه مجدد استان تحت تأثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٢ و ١٧ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۶ درجه و در سردترین ساعات به منفی ١ درجه خواهد رسید. 

طی شبانه‌روز گذشته، نیشابور با ٣ درجه و بردسکن  با ٢١ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سرخس ۴٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده و بارش باران به میزان کمتر از یک دهم میلیمتر را ایستگاه فرودگاهی مشهد ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->