ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک
سرخط خبرها

درخواست دوباره پاپ فرانسیس برای آتش بس در غزه

  • کد خبر: ۲۰۰۰۸۲
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
درخواست دوباره پاپ فرانسیس برای آتش بس در غزه
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پاپ فرانسیس در یک سخنرانی عمومی هفتگی خود که امروز چهارشنبه ایراد کرد، گفت: «من با نگرانی و درد فراوان جنگ اسرائیل و فلسطین را دنبال می‌کنم. من بار دیگر درخواستم برای برقراری فوری یک آتش‌بس انساندوستانه را تکرار می‌کنم: در آنجا درد و رنج‌های فراوانی وجود دارد.»

پاپ فرانسیس اضافه کرد: «من همه طرف‌های دخیل در این وضعیت را تشویق به از سر گیری مذاکرات می‌کنم؛ و از همه می‌خواهم تعهدی فوری به رساندن کمک بشردوستانه به مردم غزه داشته باشند.»

رهبر مسیحیان کاتولیک جهان اضافه کرد: «مردم غزه شدیدا درمانده شده‌اند و واقعا به این کمک‌ها نیاز دارند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پاپ فرانسیس همچنین خواستار آزادی همه اسرا شده و گفت: «بگذارید همه گروگان‌ها که چند روز پیش در آتش‌بس شاهد امیدی بودند فورا آزاد شوند تا این درد و رنج بزرگ برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها به پایان برسد.»

او نتیجه گیری کرد: «لطفا به تسلیحات نه و به صلح آری بگویید.»

رژیم صهیونیستی همچنان به حملاتش به غزه که حالا متمرکز بر خان یونس در جنوب شده ادامه می‌دهد.

آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل هشدار داده، نظم شهری در نوار غزه در آستانه فروپاشی کامل است. وزارت بهداشت وابسته به دولت حماس در غزه اظهار می‌کند، تعداد شهدای فلسطینی حملات صهیونیست‌ها به غزه از هفتم اکتبر تا کنون از رقم ۱۸۰۰۰ شهید فراتر رفته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->