ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منوچهر هادی و یکتا ناصر پس از جدایی + عکس

  • کد خبر: ۲۰۰۱۶۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
منوچهر هادی و یکتا ناصر پس از جدایی + عکس
منوچهر هادی و یکتا ناصر عکس مشترک خود را پس از جدایی منتشر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکتا ناصر سال ۱۳۹۴ پس از چندین سال همکاری و ارتباط، رسماً با منوچهر هادی ازدواج کرد، اما آن‌ها مدت‌هاست از هم جدا شده‌اند. با این حال به تازگی فیلم سینمایی حدود هشت صبح با بازی ناصر و هادی اکران شده که با توجه به مضمونش جنجال برانگیز بوده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حدودا یکسال و نیم پیش از منوچهر هادی جدا شده و از یکدیگر طلاق گرفته اند. حالا این زوج هنرمند به خاطر تولد فرزندشان بار دیگر در کنار هم و در یک قاب قرار گرفتند.

چندی پیش یکتا ناصر در برنامه «فیلم امروز» اعلام کرد که از منوچهر هادی جدا شده است. او در این برنامه گفت: در این یک سال و اندی که از منوچهر هادی جدا شده‌ام سعی بر این داشتیم که این موضوع را نگوییم و آخرین فیلممان حدود هشت صبح بود.

آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساخت و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد داد و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

نخستین عکس مشترک زوج هنرمند پس از طلاق + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->