ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اولین کنسرت نمایش رادیویی با عنوان «طاهر شو» در شب یلدا پخش می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۰۲۶۶
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
اولین کنسرت نمایش رادیویی با عنوان «طاهر شو» در شب یلدا پخش می‌شود
ویژه برنامه «طاهرشو» در شب یلدا از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش شهرآرانیوز محسن سوهانی مدیر کل هنر‌های نمایشی رادیو و رادیو نمایش درباره ویژه‌های شب یلدا گفت: «طاهر شو» ویژه برنامه اصلی ما در شب یلدا خواهد بود که با اجرای هنرمند محبوب و طناز هنر‌های نمایشی کشور، میرطاهر مظلومی دردورهمی شب چله با حضور جمعی از چهره‌های محبوب روی آنتن خواهد رفت و لحظات جذاب و صمیمانه‌ای را در بلندترین شب سال برای مخاطبان رقم خواهد زد.

مدیر رادیو نمایش تأکید کرد: «طاهرشو» یک ویژه برنامه نوظهور با محوریت هنرمندی محبوب و طنزپرداز خواهد بود که قرار است در مناسبت‌های مختلف روی آنتن رادیو نمایش تداوم پیدا کند و حال خوب را به مردم هدیه کند. به نظرم این برنامه که در رادیو متولد شده است، قابلیت هم افزایی با سیما را نیز دارد.

سوهانی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ارکان هویت محوری توجه به آیین‌ها و سنت‌های بومی است. اساس «شب یلدا» یا «شب چله» به عنوان جشنی کهن و سنتی دیرین و ارزشمند در فرهنگ ایرانی، دورهم بودن و دید و بازدید است که در فرهنگ اسلامی نیز تحت عنوان آموزه اخلاقی صله رحم توصیه شده است و به سهم خود در رادیو نمایش برای پاسداشت این عنصر هویتی و فرهنگی تلاش کردیم.

مدیر رادیو نمایش ادامه داد: «آواز ارگ» نیز برنامه دیگری است که برای نخستین بار در قالب اولین کنسرت نمایش رادیویی با هنرنمایی قربان نجفی بازیگر و خواننده نام آشنای کشورمان از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

وی تأکید کرد: طی سال‌های اخیر آثاری در قالب ترکیبی و میان رشته‌ای ضمن پیوند ۲ عنصر نمایش و موسیقی با عناوینی، چون «کنسرت-نمایش»، «موسیقی-نمایش»، «تئاتر-موسیقی» و... روی صحنه رفتند که با استقبال خوب هموطنانمان مواجه شدند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از این قالب نو و میان رشته‌ای در نمایش‌های رادیویی نیز بهره ببریم و آواز ارگ نخستین گام در این تجربه جدید است که شب یلدا تقدیم همراهان رادیو نمایش خواهد شد.

کنسرت - نمایش «آواز ارگ»، سی ام آذر ماه ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱۱ اول دی ماه تکرار آن است، همچنین «طاهر شو» که ویژه برنامه اصلی شب یلدا است، سی ام آذر ماه ساعت ۲۲:۳۰ از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->