ثبت بیش از ۱۸۰ هزار تردد در مرز چذابه توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر مشهد با همه ظرفیت آماده میزبانی از زائران دهه پایانی صفر (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) همایش باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهدمقدس برگزار می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۳) بررسی اهمیت مسجد گوهرشاد به عنوان یک بنای فاخر حسامی: فعالیت حدود ۳۰۰ موکب در خیابان امام رضا(ع) در سه روز پایانی صفر| تجهیز و آماده‌سازی حدود ۵۰ مرکز اسکان در مشهد شهردار مشهد مقدس: ۱۰ روز آخر ماه صفر، فعالیت شهرداری به صورت شبانه روزی خواهد بود ۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت در مشهد، برای دهه پایانی صفر فراهم شده است شهردار مشهد مقدس: میدان شهدا به حسینیه امام رضا (ع) تبدیل می‌‎شود اعمال قانون ۲۷۶۸ خودروی حادثه ساز در مشهد | ۴۶ خودرو متخلف توقیف شدند (۳۱مرداد ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خین عرب و پیرامون حرم مطهر رضوی (۳۱مرداد ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی رایگان مترو مشهد در سه روز پایانی ماه صفر | پیش‌بینی روزانه ۱۰۰ هزار لیتر سوخت، جهت تأمین سوخت اتوبوس‌ها شهرداری مشهد در نجف اشرف احترام و تکریم خادمان و زائران را به نمایش گذاشت استفاده از تجهیزات متناسب با شرایط نجف اشرف توسط پاکبانان شهرداری مشهدمقدس خدمت رسانی پاکبانان شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف کاملا مشهود است اجرای پروژه میان‌گذر جنوبی در شمال شرق مشهدمقدس ارتقای کیفیت و تخصصی‌تر شدن خدمات‌رسانی شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف طرح "ترنم زندگی" در مشهد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده ماجرای بیلبورد‌های شهری مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چه بود؟ عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد: تمهیدات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر منظم‌تر از سال‎های گذشته است
سرخط خبرها

تعطیلی داوطلبانه سالن‌های غذاخوری مشهد

  • کد خبر: ۲۰۰۴۱
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
تعطیلی داوطلبانه سالن‌های غذاخوری مشهد
رییس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکبابی‌ها، آشپزخانه و حلیم پزان مشهد گفت: صنوف زیرپوشش این اتحادیه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا واحد‌های صنفی خود را داوطلبانه تعطیل می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن امیریان افزود: هیچ یک از اعضای زیرپوشش این اتحادیه مجبور به تعطیلی نیستند، اما با توجه به شیوع کرونا و کاهش مشتریان، دارندگان این واحد‌ها خود به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن صنوف زیرپوشش این اتحادیه به ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا از جمله تب سنج مجهز شده‌اند.

وی گفت: با توجه به پیشگیری و مقابله با کرونا شیوه‌نامه رعایت موارد بهداشتی به همه سالن‌های غذاخوری، چلوکبابی‌ها، آشپزخانه‌های مستقر در مشهد ارسال شده و صاحبان آن‌ها موظف شده‌اند کارکنان خود را به دستکش، ماسک، کلاه و مواد ضدعفونی کننده تجهیز کنند.

امیریان افزود: آنان همچنین باید به طور مداوم محل کار خود را با مواد ضدعفونی کننده شست و شو داده و این مواد را در اختیار مشتریان قرار دهند.

وی با اشاره به وجود ۳۰ رستوران برند در مشهد ادامه داد: عمده صاحبان این رستوران‌ها وسیله تب سنج در محل کار خود قرار داده و افرادی را که در رستوران حضور می‌یابند از نظر داشتن علایم کرونا سنجش می‌کنند.

وی گفت: به همه آنان توصیه شده است از ورود افراد دارای علایم سرماخوردگی از جمله تب به سالن‌های غذاخوری جلوگیری کنند.

امیریان تعداد واحد‌های دارای پروانه کسب از این اتحادیه را یکهزار واحد ذکر کرد و افزود: صدور پروانه کسب برای ۲۰۰ واحد صنفی در دست اقدام است و ۳۰ تا ۵۰ واحد از این تعداد نیز غیرمجاز هستند که اخطار پلمب به آن‌ها داده شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.
به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->