هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حضور هادی چوپان در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴

  • کد خبر: ۲۰۰۴۳۲
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
حضور هادی چوپان در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴
نام برترین نماینده بدنسازی ایران در لیست ورزشکاران حاضر در رقابت‌های آرنولد ۲۰۲۴ قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های آرنولد کلاسیک توسط کمپانی NPC از ۱۱ اسفند آغاز می‌شود که یکی از اتفاقات جالب آن حضور هادی چوپان، برترین نماینده بدنسازی ایران، برای اولین بار در این رقابت‌ها است.

البته به جز هادی برخی دیگر از نامداران وزن آزاد مسترالمپیا نیز در این رقابت حضور دارند.

چوپان که سال ۲۰۲۲ موفق به کسب قهرمانی مسترالمپیا شد و امسال نتوانست این جایگاه را کسب کند و در جایگاه دوم قرار گرفت. او تصمیم دارد که در آرلوند کلاسیک به همراه برخی قهرمانان دیگر مسترالمپیا شرکت کند تا هم خود را بیش از پیش بسنجد و هم آمادگی لازم برای کسب قهرمانی بعدی مسترالمپیا را کسب کند.

از دیگر رقبای هادی می‌توان به سامسون دائودا نفر سوم مسترالمپیا ۲۰۲۳، اندرو جکد، رافایل براندائو، اکیم ویلیامز، جاستین رودریگز، مارسلو دی انجلیس، روبیل ماسکورا، جیمز هالینگز هد، محمد شعبان، آنتوان وایلانت و جاناتان دلاروسا اشاره کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->