متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحب کالاست قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانجات لبنی ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد و خریداری ندارد | صادرات، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) ۲۵۵ هزار هکتار اراضی خراسان رضوی زیر کشت پاییزه خواهد رفت کم‌درآمدترین و پردرآمدترین استان‌های کشور معرفی شدند | سهم استان خراسان رضوی از درآمد چقدر است؟ (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بهترین کانسپت خودرویی سال انتخاب شد + عکس

  • کد خبر: ۲۰۰۷۰۱
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
بهترین کانسپت خودرویی سال انتخاب شد + عکس
بیست درصد بدنه داچیا مانیفستو از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز این هفته در جهان خودرو؛ انتخاب داچیا به عنوان سازنده بهترین کانسپت سال، فراخوان گسترده تسلا برای رفع اشکال در سیستم خودران و محصولات جدید الکتریکی تویوتا برای بازار اروپا.

داچیا مانیفستو در یک رای‌گیری به عنوان بهترین کانسپت سال انتخاب شد. در این رای‌گیری که توسط نشریه «کار دیزاین» برگزار شد، شانزده داور از چهره‌های مطرح طراحی خودرو بهترین کانسپت را انتخاب کردند.

این دهمین سالی است که کانسپت برگزیده سال انتخاب می‌شود. مدیران طراحی آئودی، فورد، لامبورگینی، لوسید و مرسدس بنز در بین داوران این رقابت بودند، اما اجازه نداشتند به کانسپتی از شرکت خود رای دهند. جیمز مک‌لاکلین، سردبیر کار نیوز در مراسم معرفی برنده امسال گفت: «داچیا تاکنون برای هیچ بخشی از این رقابت در نظر گرفته نشده بود. برای همین بردن جایزه بهترین کانسپت سال دستاورد بزرگی [برای کارخانه]است و نشان می‌دهد بخش طراحی این شرکت تا چه حد پیشرفت کرده است.»

کارخانه رومانیایی داچیا یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی رنو است و محصولات ارزان تولید می‌کند. این شرکت شش مدل دارد و ۸۵ درصد از محصولاتش را در بازار اروپا می‌فروشد.

کانسپت مانیفستو، یک شاسی‌بلند است که برای رانندگی در خارج از جاده طراحی شده است. این ماشین قرار نیست تولید شود، اما ایده‌هایی نوآورانه در آن معرفی شده که برخی از آن‌ها در سال‌های آینده در محصولات داچیا استفاده خواهد شد.

بهترین کانسپت خودرویی سال انتخاب شد

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->