قتل راننده تهرانی با یک گلوله در سرش هفت آسیب خطرناک تاتو و خالکوبی که از آن بی خبر هستید کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

تشرف ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان به حرم امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۰۰۹۰۸
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تشرف ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان به حرم امام رضا(ع)
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان برای نخستین بار به حرم امام رضا (ع) در مشهد مشرف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا سلم‌آبادی اظهار داشت: این مددجویان دومین گروه با جمعیت زیاد هستند که از مددجویان سایر استان‌ها به زیارت امام مهربانی مشرف می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه این گروه از مددجویان در قالب اردو‌های شوق زیارت به مشهد مشرف می‌شوند، افزود: هفته گذشته نیز پنج هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان شرقی در اردوی چهار روزه به مشهد مشرف و خوشبختانه با همکاری آستان قدس رضوی به خوبی از آنان میزبانی شد.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۲۰ هزار نفر روز دوره اردویی شوق زیارت در استان برگزار شد و امسال نیز تاکنون ۱۰ هزار نفر روز در این قالب به مشهدالرضا مشرف شده‌اند.

سلم‌آبادی بیان کرد: زیارت محور برنامه‌های اردو‌های شوق زیارت است و برنامه‌های فرهنگی متعدد نیز برای مددجویان شرکت کننده در این اردو‌ها با همکاری سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی مانند آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->