ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
سرخط خبرها

امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر دیدار کرد + عکس

  • کد خبر: ۲۰۱۱۸۱
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر دیدار کرد + عکس
وزرای خارجه ایران و قطر در دوحه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که در دوحه به سر می‌برد با محمد بن عبدالرحمن، نخس‌وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بامداد چهارشنبه وارد قطر شد، با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار و رایزنی کرد.

امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر دیدار کرد + عکس

در دیدار و گفت‌وگوی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در دوحه پایتخت قطر، آخرین وضعیت سیاسی و میدانی تحولات فلسطین در غزه و کرانه باختری مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

دقایقی پیش نیز منابع خبری اعلام کردند که امیرعبداللهیان و بدر بن حمد البوسعیدی وزرای خارجه ایران و عمان تلفنی گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر دیدار کرد + عکس

دو طرف در این گفتگو به آخرین تحولات غزه و تلاش‌های انجام شده در راستای ایجاد آتش‌بش و توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی پرداختند.

امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر دیدار کرد + عکس

وزیر خارجه عمان در این گفتگو بر موضع ثابت کشورش در حمایت از ملت فلسطین برای تحقق کامل حقوق آن و همچنین تحقق صلح عادلانه و فراگیر تاکید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->