ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

سود اینستاگرام چینی شگفتی آفرید

  • کد خبر: ۲۰۱۷۹۸
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
سود اینستاگرام چینی شگفتی آفرید
شبکه اجتماعی شیائوهونگشو که پلتفرم چینی مشابه اینستاگرام است، امسال به سودی دست پیدا خواهد کرد که بسیار بالاتر از برآورد اولیه است.

به گزارش شهرآرانیوز بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: شیائوهونگشو که نامش به معنی «کتاب قرمز کوچک» است، در مسیر دستیابی به درآمد خالص ۵۰۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۳ است. این یک جهش بزرگ از پیش بینی سود کمتر از ۵۰ میلیون دلار است که این شرکت در ابتدای سال میلادی جاری اعلام کرده بود.

به گفته منابع آگاه، این عملکرد قوی، چشم انداز دور جدید تامین مالی یا عرضه اولیه عمومی شیائوهونگشو که مورد حمایت سرمایه گذاران بزرگی نظیر گروه علی بابا، تنسنت هولدینگز، تماسک هولدینگز و جی جی وی کپیتال قرار دارد را تقویت کرده است. این شرکت آخرین بار ۵۰۰ میلیون دلار تامین مالی در سال ۲۰۲۱ جذب کرد که ارزش این شرکت را به ۲۰ میلیارد دلار رساند.

شیائوهونگشو مانند بسیاری از شرکت‌های خصوصی، ناچار نیست وضعیت مالی خود را افشا کند و در معرض حسابرسی مستقل قرار ندارد، اما بسیاری از استارتاپ‌ها، نتایج مالی خود را در اختیار حامیان و سرمایه گذاران احتمالی قرار می‌دهد.

دستاورد شیائوهونگشو از هر جهت قابل ملاحظه است، زیرا همتایان غربی این شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام یا پینترست، سالهاست تلاش کرده اند ترافیک عظیم خود را به درآمد تجاری آنلاین تبدیل کنند. اینستاگرام امسال متحمل پسرفت در تجارت الکترونیکی شد و قابلیت خرید آنلاین خود را تعطیل کرد تا به تبلیغات متمرکز شود.

شیائوهونگشو که نزدیک‌ترین مشابه چینی به اینستاگرام است، خود را به عنوان یک سایت بررسی قابل اعتماد برای همه چیز، از مراقبت از پوست گرفته تا غذا و سفر، جا انداخته است. برای مدت زیادی، ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه شیائوهونگشو تا حد زیادی با این اپلیکیشن به عنوان یک جریان ساز صرف برخورد کردند و برای خرج کردن پول خود به پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بزرگتر روی می‌آوردند. اما اپلیکیشن‌های چینی مانند دوین شرکت بایت دنس موفق شده‌اند با به خدمت گرفتن اینفلوئنسر‌ها از طریق عرضه مشوق‌های مالی به آنها، مصرف کنندگان را جذب کرده و محصولات توسط میلیون‌ها کاربر خریداری شوند و آن‌ها هم سهمی ببرند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شیائوهونگشو هم برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی خود، از محتوای غنی خود استفاده کرده تا در این پلتفرم خرید کنند. هنگامی که کاربران ویدئو‌ها و عکس‌های پست شده در شیائوهونگشو را تماشا می‌کنند، می‌توانند محصولات برچسب گذاری شده را با چند کلیک خریداری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->