درباره «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است»، شعر ماندگار شاعر خراسانی عهد ناصری رویداد صدرخوانی در شهر کتاب مشهد + زمان برگزاری سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش «همه بچه‌های خوب» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برد پیت با «اف یک» در راه سینما زمان پخش سریال‌های محرم ۱۴۰۳ + خلاصه داستان استفاده از ظرفیت‌های ادبی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان امیر آقایی با «کارزار» به سینما می‌آید دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش جایزه جشنواره ایسکیا ایتالیا به فیلمبردار «آه سرد» رسید برنامه اکران سینما‌ها در دهه اول محرم ۱۴۰۳ مخاطبان تصور دقیقی از نمایش عروسکی ندارند «پیکار علیه ظالمان پیشه ماست» | درباره شعر عاشورایی، از مرثیه سرایی تا ظلم ستیزی «حسین مسافر آستانه» رئیس انجمن تئاتر بسیج هنرمندان شد «من نفرت‌انگیز ۴» در گیشه، طوفان به‌پا کرد تمجید مدیر نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین» اصغرفرهادی صحبت‌های رعنا آزادی‌ور درباره «زخم کاری ۳» در برنامه «۳۶۰ عادل فردوسی‌پور» + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«زودپز» به جشنواره فجر نمی‌رسد

  • کد خبر: ۲۰۲۲۶۰
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
«زودپز» به جشنواره فجر نمی‌رسد
فیلمبرداری فیلم «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز فیلم سینمایی زودپز به کارگردانی رامبد جوان با حضور گلاره عباسی در کنار نوید محمدزاده و محسن تنابنده این روز‌ها در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. این فیلم با داستانی در حال و هوای دهه شصت است که پیش‌تر حضور بازیگرانی، چون نوید محمدزاده و محسن تنابنده در آن قطعی شده بود. گلاره عباسی نیز سومین بازیگر جدیدترین کمدی جوان است که در این اثر حضور دارد.

فیلم سینمایی زودپز به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور است که ابتدا قرار بود به کارگردانی مهدی نادری ساخته شود، اما پس از مدتی با تغییر کارگردان همراه و از آبان امسال، روند تولید آن با حضور رامبد جوان از سر گرفته شد.

با اینکه گمانه زنی‌های اولیه حاکی از حضور این فیلم در جشنواره فجر چهل و دوم بود، به نظر می‌رسد با توجه به طولانی بودن روند فیلم‌برداری و همچنین حجم بالای امور فنی مربوط به مرحله جلوه‌های ویژه احتمالا این فیلم به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نرسد.

زودپز اثری کمدی با حال و هوای دهه ۶۰ و ششمین تجربه بلند سینمایی رامبد جوان محسوب می‌شود که روند ساخت آن در سکوت خبری پیش می‌رود.

داستان فیلم در زمان موشک باران تهران، سال ۱۳۶۷ اتفاق می‌افتد؛ وقتی زودپز خانه می‌ترکد و پدرخانواده به سختی مجروح شده و سپس فوت می‌کند آن هم در زمانی که تهران را بمباران کرده اند.

دو داماد خانواده، با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده، تصمیم می‌گیرند تا به جای بردن جنازه به قبرستان و خاکسپاری، جسد او را در خانه‌ای که براثر بمباران تخریب شده بگذارند تا پدر زنشان شهید محسوب شود و آن‌ها بتوانند از این موقعیت سوءاستفاده کنند، اما این تصمیم، اتفاق‌ها و دردسر‌های غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زند. فیلمنامه زودپز توسط مهدی نادری نوشته شده است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->