چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چرا ناپدید شدن محتوای آنلاین یک بحران جهانی است؟ واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! عذرخواهی وحید شمسایی و حسین طیبی بابت حذف‌ از جام جهانی فوتسال ازبکستان ماهواره چمران ۱ آماده انجام ماموریت اصلی (۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) توکن‌های همسترکامبت به کیف پول کاربران منتقل شد | برداشت از طریق دکمه Direct claim چگونه است؟ توکن همستر کامبت لیست شد + قیمت اولیه گوگل سه میلیارد دلار داد تا دوباره این نوابغ را استخدام کند زمان عرضه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد + ویدئو استفاده پلیس از ابزار هوش مصنوعی که ۸۱ سال زمان حل پرونده‌ها را به ۳۰ ساعت کاهش می‌دهد سم آلتمن می‌گوید تا رسیدن به هوش مصنوعی بسیار پیشرفته فاصله زیادی نداریم فرانسه اولین کشوری که وزیر هوش مصنوعی دارد ویدئو | آیفون ۱۶ در یک قدمی واردات؟
سرخط خبرها

حمله یک ربات به مهندس کارخانه خودروسازی تسلا!

  • کد خبر: ۲۰۲۵۸۴
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
حمله یک ربات به مهندس کارخانه خودروسازی تسلا!
یک ربات کارخانه خودروسازی تسلا با چنگال‌هایش مهندس نرم افزار این شرکت را به دیوار چسبانده است.

به گزارش شهرآرانیوز - یک مهندس نرم افزار شرکت تسلا دو سال پیش پس از حمله یک ربات معیوب در کارخانه این شرکت در آستین تگزاس، آسیب جدی دیده است. شاهدان ماجرا گفته‌اند این ربات که برای حرکت‌دادن قطعات آلومینیومی خودرو طراحی شده است، پنجه‌های فلزی‌اش را در پشت و بازوی این مهندس فرو برده و او را به دیوار چسبانده است.

این مهندس، برنامه‌نویسی بود که ربات‌های برش‌دهنده قطعات آلومینیومی خودرو را کنترل می‌کرد. در این حادثه دو ربات خاموش شده بودند تا مهندس و نیروهایش بتوانند روی ماشین‌ها کار کنند، ولی ربات سوم ناگهان روشن می‌شود.

دو شاهد این ماجرا به وب‌سایت فناوری The Information گفته‌اند که ربات «پنجه‌هایش» را به بدن مرد فشار داده؛ طوری که از پشت و بازوی او خون جاری شده است. تسلا هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

حمله یک ربات به مهندس کارخانه خودروسازی تسلا

سال گذشته در صنعت خودرو، به طور میانگین از هر ۳۰ کارگر یک نفر آسیب دیده است.

بر اساس گزارش‌ها، کارخانه آستین تسلا در سال‌های اخیر محل چندین نقص ایمنی بوده است. خواسته‌های مدیریت برای سرعت در تولید باعث کم‌شدن ایمنی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->