آخرین تکنولوژی روز پیشکش؛ وقتی یک زمین چمن خوب نداریم! صحبت‌های گاریدو پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور در لیگ نخبگان (۹ مهر ۱۴۰۳) | از تساوی راضی نیستم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرژانتین و قزاقستان در جام جهانی فوتسال (۹ مهر ۱۴۰۳) | آلبی سلسته در یک قدمی فینال نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران نتیجه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خداحافظ آقای نکونام! ویدئو خلاصه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) کنعانی زادگان به دنبال بازگشت به فوتبال قطر ماموریت جدید درویش: تمدید قرارداد ارونوف درویش مخالف بازگشت باقری به پرسپولیس! امیری بازی با پاختاکور را از دست داد؟ ۵ بازیکن خارجی پرسپولیس در ترکیب اصلی معرفی چند مربی کارنامه‌دار به شهریاری رایزنی حیدری برای بازگشت به نیمکت استقلال پخش زنده بازی النصر و الریان (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و پاختاکور (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی السد و استقلال (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یک جنجال جدید پیش روی سپاهان

  • کد خبر: ۲۰۲۶۱۷
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
یک جنجال جدید پیش روی سپاهان
مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با یک چالش بزرگ مواجه است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند در ادامه فصل از ستاره‌های تیمش استفاده کند باید قرارداد آن‌ها را اصلاح کند. قرارداد‌هایی که برای فصل آینده با افزایش عجیبی مواجه شده و حالا باید این رقم کسر شود. نفراتی، چون نیازمند، محمدی، رضایی، اسدی، پهلوان و شکاری در حالی راضی شده اند که این فصل قراردادی در حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیارد امضا کنند که قرارداد سال آینده شان از ۴۰ میلیارد تا ۵۰ میلیارد باشد. در واقع این رقم‌ها با کمی بالا و پایین در قرارداد‌های آن‌ها ثبت شده و کمیته انضباطی هم از این مسئله ایراد گرفته است.

در حال حاضر نیکفر سرپرست  جدید سپاهان برای کاهش این قرارداد‌ها با یک چالش بزرگ مواجه است. چالشی که محمدرضا ساکت برای او به ارث گذاشته و چاره‌ای جز عبور از آن را ندارد.

بدون تردید بازیکنان نامبرده به همین راحتی حاضر به کاهش قرارداد خود با رقم‌های ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان نخواهند شد و این یعنی اینکه نیکفر باید یک فکر جدی برای حل این معضل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->