از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تخفیف ۵۰ درصدی بازدید از اماکن تاریخی مشهد به مناسبت روز مشهد

  • کد خبر: ۲۰۲۶۹۲
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
تخفیف ۵۰ درصدی بازدید از اماکن تاریخی مشهد به مناسبت روز مشهد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی گفت: هم‎زمان با هفته مشهد، هزینه ورودی بازدید از مجموعه‌های تاریخی و موزه بزرگ خراسان با ۵۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد موسوی اظهار کرد: از چهارم تا دهم دی ماه به عنوان هفته مشهد برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود که تخفیف ۵۰ درصدی از موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی یکی از برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: مجموعه‌های فرهنگی تاریخی نادری، فردوسی و موزه بزرگ خراسان از مهم‌ترین مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی استان زیر مجموعه این اداره کل است.

موسوی با اشاره به برنامه‌های هفته مشهد اظهار کرد: در این هفته «نشان مشهد» به افرادی که در سطح مشهد، استان، ملی و بین‌المللی اقدام و خدمت ویژه‌ای برای مشهد یا زائران حضرت رضا (ع) انجام داده باشند، اهدا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->