فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: حماسه ۹ دی دفاع مقتدرانه از دستاورد‌های نظام بود

  • کد خبر: ۲۰۲۹۹۹
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: حماسه ۹ دی دفاع مقتدرانه از دستاورد‌های نظام بود
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حماسه ماندگار ۹ دی، بی نظیر‌ترین حرکت مردمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی جهت حفاظت از نظام مقدس، آرمان‌های آن و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه، حماسه نهم دی را جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: بی تردید بزرگ‌ترین پیام این حماسه تاریخی، ضرورت بصیرت و پرهیز از غفلت و نفاق است.

وی با بیان اینکه مقدسات برای ملت‌ها قابل دفاع هستند و انقلاب اسلامی نیز یک حادثه، واقعه و جریان مقدسی بود که تحقق پیدا کرد، افزود: واقعه‌ای که بر اساس و پایه کتاب، سنت و آموزه‌های دینی بنا شده باشد، مقدس است و برای دفاع از دین و مملکت بود که جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

سرتیپ دوم معصومی با اشاره به اینکه در زمان وقوع هر فتنه‌ای، فضا غبار آلود و غیر قابل تشخیص می‌شود، اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ با فضایی که پدید آمد، تشخیص حق و باطل نامشخص شد که در نهایت در ۹ دی ماه، مردم با بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند تا راه حق را روشن سازند.

معصومی حماسه ۹ دی را یکی از روز‌های ویژه و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی دانست و یاد آور شد: در این روز هم بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده و هم این حماسه باعث یأس مطلق دشمنان انقلاب شد.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور در همه ادوار باید قدردان حضور مردم همیشه در صحنه باشند، خاطر نشان کرد: بعضی از انسان‌های غافل تلاش نکنند تا مردم خیانت بزرگ سران فتنه را فراموش کنند، زیرا حتماً از مردم سیلی خواهند خورد.

وی افزود: حماسه ۹ دی اگر چه آتش فتنه دشمن را خاموش کرد، اما تاریخ نشان داده که همواره توطئه و فتنه‌های مختلف دشمن ادامه دارد و وظیفه همه ما حفظ بصیرت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

سرتیپ دوم معصومی در ادامه تصریح کرد: مردم در این حماسه ثابت کردند که از مسیر ولایت و رهبری دور نشده و به آن پشت نخواهند کرد و همیشه و در هر موقعیتی مدافع آن هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها آگاه و هوشیار است، خاطرنشان کرد: نهم دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه گران است و مردم در این روز نشان دادند که هیچ گاه از حمایت انقلاب، نظام و ولایت فقیه دست بر نخواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->