اجازه رهبر انقلاب به استفاده از نصف سهم امام (ع) برای مردم مظلوم جنوب لبنان فرزندان مقام معظم رهبری در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) + فیلم عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست وزارت دفاع: نیرو‌های مسلح ایران پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی دادند اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود پذیرش دانشجو توسط دانشگاه‌های افسری ارتش فراکسیون وحدت ملی مجلس دوازدهم تشکیل شد مجلس با اصلاح طرح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات موافقت کرد حضور تعدادی از دانشجویان افسری دانشگاه فراجا در مجلس + فیلم عراقچی: روز‌های آینده را روشن می‌بینم
سرخط خبرها

فلسفه خدمت وظیفه عمومی دفاع از استقلال و تمامیت جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر: ۲۰۴۳۵۰
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
فلسفه خدمت وظیفه عمومی دفاع از استقلال و تمامیت جمهوری اسلامی ایران است
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: فلسفه و ضرورت خدمت مقدس سربازی دفاع از استقلال، تمامیت جمهوری اسلامی، ایجاد نظم و انضباط و کمک در تأمین امنیت جامعه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل‌آبادی در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه، گفت: سربازان در عرصه‌هایی همچون دفاع و امنیت، پژوهش، فرهنگ، تعلیم و تربیت و بهداشت خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند.

وی ایجاد نظم و امنیت و مشارکت در سازندگی و رشد جامعه را از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های خدمت مقدس سربازی عنوان کرد و افزود: توانمندسازی و خودکفایی جوانان و آشنایی آنان با بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، از دستاورد‌های فردی خدمت مقدس سربازی است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، ادامه داد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.

سرتیپ دوم خلیل‌آبادی، دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و تاکید کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های سربازان ستودنی است، عنوان کرد: سربازان ولایت‌مدار با رشادت و شجاعت در برابر تمامی تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند و آنان نخستین کسانی بودند که در انقلاب اسلحه خود را بر زمین نهاده و به مردم انقلابی پیوستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تأکید بر اینکه سربازان مهم‌ترین عامل تأمین نظم اجتماعی و تقویت انضباط در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: سرباز دارای بینش عمیق و هوشمندانه بوده و اولویت برتر در حوزه سربازی توسعه بصیرت دینی، ولایت‌مداری و ایجاد فضای معنوی با مدیریت جهادی است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->