رای اعتماد نمایندگان مجلس به تمام وزرای کابینه | پزشکیان به رکورد خاتمی رسید کشف ۲۲ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در منطقه الهیه مشهد نتیجه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت پزشکیان + تعداد آرا پزشکیان آخرین دفاع خود از کابینه پیشنهادی اش را ارائه کرد | در مقابل مردم نمی‌ایستم+ فیلم آغاز جلسه نهایی بررسی وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان اجرای حکم اعدام مرد رمال و متجاوز در یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ادارات کهگیلویه‌وبویراحمد فردا (یکم شهریور ۱۴۰۳) تعطیل است پایان بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی مجلس | رای اعتماد عصر امروز داده خواهد شد هیئت‌های دانشجویی صبح روز اربعین در حضور رهبر انقلاب عزاداری می‌کنند وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: چالش های ورزش و جوانان با تعامل دولت و مجلس برطرف خواهد شد واکنش وزارت خارجه در پی واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان چه گفتند؟ مشمولان غیر غایب سربازی چند بار می‌توانند بدون وثیقه برای زیارت عتبات اقدام کنند؟ رای‌گیری برای تأیید وزرای پیشنهادی دولت به صورت «ورقه‌ای» خواهد بود موافقت کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وزیر پیشنهادی نیرو: برای اجرای قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مصمم هستم دستور عارف به استاندار یزد برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه بررسی صلاحیت او چه گفتند؟ ایران: احتمالا پاسخ ایران در زمان و شرایطی خواهد بود که اسرائیل کمترین احتمال را می‌دهد آیا نتانیاهو پیشنهاد رفع شکاف‌های توافق آتش‌بس غزه را پذیرفته است؟ محسن رضایی: بنای ایران بر جنگ نیست، اما با قدرت از خود دفاع خواهد کرد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۳۰۹۱
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو + فیلم
هزاران نفر روز شنبه با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کابینه این رژیم خواستند تا اسرا در غزه را بازگردانند.

به گزارش شهرآرانیوز، خانواده اُسرا در غزه و همچنین هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، روز شنبه تظاهرات گسترده‌ای را در تل‌آویو علیه نتانیاهو برگزار کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار دست یابی به توافقی با گروه‌های مقاومت برای آزادی اُسرا در نوار غزه شدند.

این در حالی است که جروزالم‌پست ساعات پایانی شب گذشته با انتشار گزارشی در این باره نوشت «قطر پیشنهاد داده که در مرحله اول توافق، ۵۰ گروگان از سوی حماس آزاد و آتش‌بس چندهفته‌ای برقرار شود».

این رسانه عبری درباره مرحله دوم این طرح گزارش داد که جزئیات آن هنوز منتشر نشده اما شکل‌گیری آن منجر به عقب‌‎نشینی نظامیان اسرائیلی از غزه خواهد شد.

براساس این گزارش رئیس موساد دیوید بارنیا به کابینه اسرائیل اطلاع داده که حماس اکنون خواهان آتش‌بس ۲۰ تا ۳۰ روزه در ازای ۵۰ کودک، زن و سالمند اسیر شده است.

پایگاه خبری واللا با انتشار گزارشی، تغییرات مورد انتظار تل‌آویو در خصوص این پیشنهاد قطری را فاش کرده و نوشت که «اسرائیل برای انعقاد آتش‌بس یک هفته‌ای در نوار غزه، آزادی اسرای فلسطینی و بازگشت حدود ۴۰ نفر از ربوده‌شدگان اسرائیلی آماده است».

رسانه‌های اسرائیلی از شب گذشته با انتشار اخباری مدعی موافقت اولیه حماس با آغاز گفت‌وگوها براساس طرح قطر هستند و می‌گویند که مقامات تل‌آویو هم به این پیشنهادی که البته هنور به طور رسمی به آن‌ها ارائه نشده، فکر می‌کنند.

پیش از قطر، مصر هم در هفته گذشته پیشنهاد توافقی سه مرحله‌ای را مطرح کرده بود که در نهایت به آزادسازی تمامی اسرای هر دو طرف منجر می‌شد. براساس طرح پیشنهادی قاهره، سومین مرحله توافق شامل پایان جنگ، خروج اسرائیل از غزه و تشکیل یک دولت تکنوکرات در غزه می‌شد. 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->