برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

طلافروشان، طبق قانون باید اطلاعات خود را در سامانه تجارت ثبت کنند

  • کد خبر: ۲۰۳۶۰۰
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
طلافروشان، طبق قانون باید اطلاعات خود را در سامانه تجارت ثبت کنند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تاکنون تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این استان در سایر صنوف طبق قانون، اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کرده اند و طلافروشان نیز از این امر مستثنی نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیررضا رجبی افزود: قانونگذار در سطح کلان کشور مشمولین تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مکلف به تبعیت از قانون کرده و طلافروشان هم تاکنون یک سال و نیم مهلت داشتند تا اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت و کد نقش دریافت کنند.

وی اضافه کرد: دوره‌های آموزشی برای نحوه ثبت اطلاعات توسط طلافروشان در این مدت در سامانه جامع تجارت برگزار و طرح سامانه جامع تجارت برای تولیدکنندگان و سایر فعالان بازار در خراسان رضوی اجرا شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سایر تولیدکنندگان نیز اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده اند و برنامه ریزی شده همه صنوف به صورت یکپارچه تمامی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کرده و ما به عنوان مجریان قانون پای کار ایستاده ایم.

رجبی افزود: به طور طبیعی سازمان صنعت، معدن و تجارت خواسته‌های منطقی صاحبان صنوف را شنیده و به آن‌ها ترتیب اثر داده است و همه ما باید طبق قانون عمل کنیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در هر صورت قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صنوف را موظف کرده است که تعهدات خود را عملیاتی کنند، مدت زیادی از ابلاغ این قانون می‌گذرد، دوره‌های آموزشی برای صاحبان صنوف برگزار و مهلت کافی هم به آنان برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت داده شده است، لذا صنوف باید به این مورد تمکین کنند.

ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهر سنگ‌ها در راستای اجرای ماده ٢ الحاقی ذیل تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و در حکم قانون است و گروه فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها هفتمین گروه کالایی مشمول این ضوابط است لذا باید خرید و فروش و معاملات طلا را در این سامانه ثبت کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->