مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات هشت شهروند مشهدی از میان دود آتش سوزی کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به فروشگاه بروید، اما بدون کرونا برگردید!

  • کد خبر: ۲۰۴۶۶
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
به فروشگاه بروید، اما بدون کرونا برگردید!
این روزها که کرونا مهمان ناخوانده شهرهایمان شده، سعی کنید در خانه بمانید و فقط بنابر ضرورت از منزل خارج شوید. در عین حال توصیه شده که فقط یکی از اعضای خانواده که نسبت به رعایت نکات بهداشتی آگاه بوده و می‌تواند از خودش مراقبت کند، برای تهیه مایحتاج روزانه یا هفتگی بیرون رود.
به گزارش شهرآرانیوز، در عین حال توجه کنید که در هنگام خرید مایحتاج از فروشگاه‌ها هم باید یکسری نکات بهداشتی را رعایت کنید تا کرونا را به خانه نبرید.  بنابر اعلام انجمن آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران، نکات بهداشتی که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس جدید در هنگام خرید باید رعایت شوند، عبارتند از:
- به غیر از موارد ضروری وارد مراکز خرید و فروشگاه‌ها نشوید.
- تا پایان خرید دستکش خود را در دست داشته باشید و بلافاصله پس از خارج شدن از فروشگاه آن را در یک پوشش پلاستیکی انداخته و مجددا استفاده کنید.
- هنگام درآوردن دستکش از  تماس دست‌های خود با قسمت‌های رویی دستکش مطمئن شوید.
- در صورت داشتن تب و سرفه حتما از ماسک در مکان‌های عمومی، چون فروشگاه‌ها استفاده کنید.
- از بردن کودکان به مراکز خرید  خوداری کنید.
- از خرید بستنی و موادغذایی باز  برای کودکان خود در مراکز خرید، امتناع کنید.
- در اولین فرصت ممکن بعد از اتمام خرید دست خود را حداقل ۴۰ ثانیه با آب و صابون بشویید.
- از دست‌زدن به پله‌برقی در فروشگاه‌ها  خودداری کنید.
- در صورت استفاده از آسانسور در مراکز خرید برای فشاردادن دکمه‌های آسانسور از دستمال کاغذی استفاده و سپس بدون تماس دست‌تان با آن قسمت دستمال، آن را به سطل آشغال بیندازید.
- استفاده از وسایل بازی تعبیه شده در فروشگاه‌ها برای کودکان مطلقا انجام نشود.
- برای پرداخت وجه، از دریافت کننده وجه بخواهید اجازه دهد خودتان کارت را در دستگاه کارتخوان بکشید و آن‌ها نیز خودشان مبلغ و رمز کارت را وارد کنند.
- کارت عابر بانکی را که استفاده کردید، در یک دستمال کاغذی بپیچید و سپس در جیب‌تان بگذارید تا در اولین فرصت آن را ضدعفونی کرده و سپس در کیف‌تان قرار دهید.
- هرگز به مکان‌های فروش حیوانات زنده مراجعه نکنید.
 
منبع: ایسنا
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->