درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح
سرخط خبرها

شهادت ۱۲ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات

  • کد خبر: ۲۰۵۰۴۵
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
شهادت ۱۲ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات
منابع خبری اعلام کردند که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غرب اردوگاه النصیرات ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بمباران خانه‌ای در منطقه السوارحه در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که در جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه السوارحه ۴۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

در بمباران یک خانه مسکونی در شهرک النصر واقع در شمال شهر رفح نیز یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

اطراف بیمارستان اروپایی در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز خان‌یونس از منور و بمب‌های نورزا استفاده کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه نیز اعلام کرد که با شهادت یک خبرنگار دیگر شمار شهیدان خبرنگار نوار غزه از آغاز نسل‌کشی علیه ساکنان این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به ۱۱۲ نفر رسیده است.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نیروها و مرکزهای وابسته به این سازمان در غزه را به صورت مستقیم هدف قرار می‌دهند.

همچنین نیروهای امدادی نوار غزه ده‌ها شهید و زخمی را از زیر آوار یکی از خانه‌های منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه که از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شده بود، بیرون کشیدند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ جنایت و کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن ۲۴۹ نفر شهید و ۵۱۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۳۰۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۵۸۹۲۶ نفر رسیده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->