سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بخشی از جنگل نور مازندران آتش گرفت (۱۹ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۲۰۰
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
بخشی از جنگل نور مازندران آتش گرفت (۱۹ دی ۱۴۰۲)
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نور از وقوع آتش سوزی عرصه‌های جنگلی حوالی روستای لاویج بخش چمستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق طهماسب‌پور اظهار داشت: این آتش‌سوزی ساعتی پیش از سوی نیرو‌های مردمی گزارش شده و به محض اطلاع، نیرو‌های یگان حفاظت با به‌کارگیری خودرو‌های آتش نشانی شهرداری‌ها و اهالی عازم محل وقوع آتش سوزی شدند.

این مسئول اظهار کرد: طبق گزارش، جنگل‌های منطقه در سه نقطه (دو نقطه در ارتفاعات بالادست و سخت گذر و یک نقطه هم در پایین دست) دچار حریق شده و در پایین دست با همکاری نیرو‌ها خاموش شد، اما در ارتفاعات به علت بعد مسافت طولانی روند اطفا با توجه به اعزام ۲ گروه در منطقه، سخت و دشوار خواهد بود.

جنگل‌های شهرستان نور در غرب مازندران پوشیده از گونه‌هایی از نوع ممرز، بلوط، ممرز و شمشاد است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور مسئولیت حفاظت، احیا و بهره برداری حدود ۲۳۵ هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی را برعهده دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->