پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی روایتی پرامید از زندگی در خانه سالمندان | بهار سالمندی علت فوت پسر نیشابوری در استخر معروف مشهد مشخص شد هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کیفیت هوای سرخس همچنان در وضعیت خطرناک قرار دارد (۲۰ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۳۷۱
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کیفیت هوای سرخس همچنان در وضعیت خطرناک قرار دارد (۲۰ دی ۱۴۰۲)
رئیس اداره هواشناسی شهرستان سرخس گفت: میزان ذرات گرد و خاک قابل مشاهده و لمس روی انگشت صبح امروز چهارشنبه در سرخس به عدد هزار و ۲۰۰ میکروگرم در هر متر مکعب رسیده است و براساس این شاخص و اعلام دستگاه‌های متولی کیفیت هوای سرخس همچنان در شرایط "خطرناک" قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی تبریزنیا تبریزی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌ها با شمالی شدن سیستم آب و هوا و شدت یافتن وزش باد، از عصر امروز از شدت ریزگرد‌ها و گرد و خاک در شهرستان کاسته می‌شود.

وی ادامه داد:منشا آلودگی هوا و گرد و خاک این روز‌ها در سرخس داخلی و مربوط به صحرای "چاله زرد" سرخس است که با شدت یافتن وزش باد و تغییر جهت آن ریزگرد‌ها از شهرستان خارج می‌شوند.

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تحت تاثیر ریزگرد‌ها کاهش یافته است.

مطابق اعلام اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس هم اکنون کیفیت هوا برای همه گروه‌های انسانی "خطرناک" اعلام شده و به افراد دارای بیماری ریوی، سالمندان، کودکان و بانوان باردار توصیه می‌شود از فعالیت در فضای باز پرهیز کنند و افراد عادی دیگر نیز تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و در صورت خروج نیز از ماسک استفاده کنند.

همچنین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخس، مدارس ابتدایی بخش مرکزی این شهرستان امروز چهارشنبه به دلیل آلودگی هوا در نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->