آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

علی دایی؛ میهمان ویژه بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا

  • کد خبر: ۲۰۵۴۵۵
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
علی دایی؛ میهمان ویژه بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا
علی دایی به‌عنوان مهمان ویژه بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ که بین تیم‌های قطر و لبنان برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، روز جمعه ۲۲ دی ماه دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه برگزار خواهد شد تا به صورت رسمی هجدمین دوره این مسابقات آغاز شود. مسئولان کشور قطر برنامه‌های ویژه‌ای برای هیجان بیشتر در مسابقات ایجاد کرده‌اند و به مانند سال گذشته که شاهد حضور بسیاری از اسطوره‌های دنیا در خلال مسابقات مختلف جام جهانی بودیم، حالا هم از اسطوره‌های فوتبال آسیا برای حضور در جام ملت‌ها دعوت به عمل آمده است.

برهمین اساس علی دایی در دیدار افتتاحیه جام ملت‌ها در ورزشگاه لوسیل میان قطر و لبنان در شرایطی که فغانی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد، حضور پیدا خواهد کرد و میهمان ویژه ایرانی این مسابقه خواهد بود.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا با سایر اسطوره‌های فوتبال ایران نظیر خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا و ... نیز برای حضور در قطر و تماشای مسابقات ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها برای حضور در این تورنمنت دعوت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->