فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: امید، یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در انتخابات است

  • کد خبر: ۲۰۵۷۹۲
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: امید، یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در انتخابات است
نشست صمیمی بخشی از مدیران و جامعه نخبگانی آموزش و پرورش استان با دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات استان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در این نشست که برخی از مربیان جهاد تبیین آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، ضمن تشریح شرایط ویژه‌ای که نظام بین الملل در آن قرار دارد گفت: در سالی که گذشت چندین حادثه بزرگ و شوک آور در دنیا رخ داد که هیچگاه در تاریخ چنین حادثه‌هایی به صورت زنجیروار رخ نداده بود و سرآمد این اتفاقات عملیات افتخار آفرین طوفان الاقصی بود.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: در میدانی مثل غزه به هیچ وجه پیروزی برای نیروی مهاجمی مثل رژیم اشغالگرصهیونیستی رقم نخواهد خورد بلکه آن‌ها با اقدامات ضد حقوق بشری و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی پناه روز به روز بر عمق وگستره شکست خود می‌افزایند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و افزود: انتخابات صحنه تجلی قدرت و اراده مردم در ساختار سیاسی کشور است.
وی ضمن تبیین دلایل اهمیت این دوره از انتخابات، به هجمه سنگین رسانه‌ای و ادراکی دشمن در راستای ناامیدی مردم و بی رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات اشاره کرد.
مدیرکل اطلاعات استان ضمن اشاره به چهار گفتمان انتخاباتی فعال در فضای سیاسی کشور، نسبت به تشریح و تبیین این چهار گفتمان و خرده گفتمان‌های ذیل آن‌ها پرداخت.
وی ضمن تبیین مولفه‌های تقابلی دو گفتمان مشارکت و تحریم گفت: دشمن با بهره گیری حداکثری ازظرفیت‌های رسانه‌ای خود با انگاره سازی‌های غیر واقعی تلاش دارد که گفتمان تحریم به گفتمان مشارکت غلبه پیدا کند و این موضوع بسیار مهم است و باید به آن توجه داشت.
مدیرکل اطلاعات استان به نقش تاثیرگذار و مهم آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروزه جامعه هدف گسترده‌ای در اختیار آموزش و پرورش است که لازم است این ظرفیت عظیم در مسیر منافع ملی و دینی که تبلور آن انتخابات است قرار گیرد. 
وی ادامه داد: دشمن با حادثه اخیر در کرمان نشان داد که در دشمنی خود با ما کاملا جدی است، ما نیز باید در مواجه با دشمن جدی باشیم و انتخابات یکی از آن صحنه‌هایی کارزا رومواجه مستقیم با دشمن ددمنش است.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در پایان افزود: یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در استان مسئله بسیار مهم امید است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: امید، یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در انتخابات است

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: امید، یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در انتخابات است

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: امید، یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در انتخابات است

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->