بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لطیفی: برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد(QR) صادر شده است

  • کد خبر: ۲۰۶۷۴۴
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
لطیفی: برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد(QR) صادر شده است
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از نشست دولت و مجلس برای بررسی موضوع ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز مثیم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشوردر حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آقای رئیس جمهور دستوری را برای ایجاد سامانه رضایت سنجی دولت صادر کرده است که طبق گزارشی که تا به امروز برای بنده ارسال شده برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد یا نمایه دوبعدی (qr کد) صادر شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: شهروندان وقتی خدمتی را از دستگاه‌های اجرایی دریافت می‌کنند، می‌توانند نظرشان از رضایتی که از عملکرد کارکنان دولت در ارائه خدمات دارند، اعلام کنند.

وی افزود: اگر وزارت آموزش و پرورش به این سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت متصل شود، یک میلیون نفر به تعداد کارکنان دارای کد دوبعدی در این خصوص اضافه خواهد شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: تا به امروز ۳۶۱هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد کارکنان دولت در ارائه خدمات به مردم در سامانه رضایت سنجی ثبت شده که این نظرات هم در اختیار دستگاه مربوطه و هم در اختیار ما در سازمان اداری و استخدامی قرار دارد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه امکان بررسی آمار نظرات مردم در سامانه رضایت سنجی به صورت لحظه‌ای برای ما فراهم است، اظهار داشت: تنها در روز گذشته ۷هزار و ۱۱۲ نفر از شهروندان درباره خدمتی که از دستگاه‌های اجرایی دریافت کرده اند، اظهار نظر کردند.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده در باره نظرات مردم بیشترین رضایت از عملکرد وزارت بهداشت و درمان بوده، وزارت نیرو و سازمان امور مالیاتی در این نظرسنجی و رضایت سنجی وضعیت خوبی نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارند.

لطیفی با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دولت و عدالت در پرداخت حقوق‌ها خاطرنشان کرد: نشستی به برای بررسی همین موضوع با رئیس مجلس برگزار می‌شود. اگر بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت و تبدیل وضعیت آن‌ها در قانون پیش بینی نشود، قطعا باعث ایجاد تورم خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->