۲۰ درصد افراد تجربه کهیر حاد را دارند روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم خراسان رضوی پیشتاز راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های گروهی سالمندان در کشور است نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان | فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تصاویر شهدا پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

بیشترین سهمیه استخدامی ایثارگران به آموزش و پرورش اختصاص دارد

  • کد خبر: ۲۰۶۷۸۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
بیشترین سهمیه استخدامی ایثارگران به آموزش و پرورش اختصاص دارد
برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران موضوعی است که این روزها به یک دغدغه برای جامعه ایثارگری تبدیل شده است. زمان دقیق برگزاری این آزمون هنوز اعلام نشده اما قرار است تا پایان امسال انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران گفت: تا قبل از عید نوروز این آزمون برگزار خواهد شد و آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که قطعا بیش‌ترین سهمیه استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را به خودش اختصاص می‌دهد.

وی افزود: مطابق قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدامی سهم خانواده معظم شهدا و آزادگان و فرزندان بالای ۲۵ درصد بوده و ۵ درصد سهمیه اختصاصی هر دستگاه نیز سهم فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان تا ۶ ماه رزمندگی داوطلبانه است.

مظفر بیان داشت: ظرفیت جذب آموزش و پرورش در جذب و اشتغال جوانان بی‌نظیر است و هر ساله از طریق آزمون ماده ۲۸، سراسری و استخدامی بیش از ۵۰ هزار نفر را جذب می‌کند.

پیش از این قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲۹ آذر سال جاری اعلام کرده بود: تمام مجوز‌ها برای برگزاری آزمون اخذ شده و ما منتظر اعلام زمان اجرای آن هستیم، اما متاسفانه دو سازمان همچنان همکاری لازم را نداشتند، اما ما به این جمع‌بندی رسیدیم که بهتر است آزمون را معطل نگه نداریم. البته امیدواریم تا زمان اعلام، این دو سازمان هم به این جمع بپیوندند. آزمون قطعاً قبل از پایان سال برگزار می‌شود.

گفتنی است با توجه به شرایط سنی آزمون استخدامی، فرزندان ایثارگران از این قانون معاف هستند و محدودیتی برای شرکت در این آزمون به لحاظ سنی نخواهند داشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->