روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست/ آموزش‌ها تا ۲۰ فروردین برنامه‌ریزی شده است

  • کد خبر: ۲۰۶۸۷
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست/ آموزش‌ها تا ۲۰ فروردین برنامه‌ریزی شده است
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست، برای تداوم آموزش دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۰۰هزار دانلود فیلم آموزشی داریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست، برای تداوم آموزش دانش آموزان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: سلامت دانش آموزان برای ما اهمیت دارد و درحال حاضر آموزش‌ها تا ۲۰فروردین برنامه‌ریزی شده است و هدف‌گذاری تا خردادماه را انجام داده‌ایم.

 احتمال اختصاص یک ماه از تعطیلات تابستانی به امر آموزش

کمرئی با بیان اینکه در فرصت باقی‌مانده اگر مدارس باز شوند امکان مرور دروس توسط معلمان را داریم، گفت: درسخت‌ترین و بدترین شرایط امکان دارد سال تحصیلی تغییرکند و یک ماه از تعطیلات تابستانی را به آموزش اختصاص دهیم.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه خانواده‌ها نسبت به آزمون دانش‌آموزان نگرانی نداشته باشند، اضافه کرد: مدرسه محور آموزش‌های ماست و معلمان با همکاری دانش‌آموزان این فضا را شکل می‌دهند و به مرور آموزش‌ها توسط معلمان هر چند کوتاه مدت می‌اندیشیم.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش در پایان گفت: ابعاد مدیریتی کار در مدارس تعطیل نیست و مدیران بخشی از جریان راهبری هستند که برای پیشبرد برنامه‌ها باید حضور داشته باشند و البته حضور موثر مدیران و معلمان را مدنظر داریم که گاهی نیاز به حضور فیزیکی آنهاست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->