ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور
سرخط خبرها

یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو ۲۰۲۰ را نپذیرفت

  • کد خبر: ۲۰۶۸۸
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو ۲۰۲۰ را نپذیرفت
با وجود پیچیده شدن شرایط در برخی از لیگ‌های داخلی فوتبال اروپا، یوفا فعلاً برنامه‌ای برای به تعویق انداختن جام ملت‌های اروپا ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، اتحادیه فوتبال اروپا همچنان به رد درخواست‌ها برای به تعویق انداختن رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در تابستان سال جاری ادامه می‌دهد.

شیوع ویروس کرونا در اروپا به خصوص ایتالیا که باعث لغو بسیاری از بازی‌ها و به تعویق افتادن آن‌ها شده، نگرانی‌هایی را درباره به پایان نرسیدن لیگ‌های داخلی بعضی کشور‌ها به وجود آورده است. با توجه به برگزاری یورو ۲۰۲۰ در پایان فصل، آن دسته از باشگاه‌هایی که بازی‌های‌شان به دلیل شیوع کرونا لغو شده در پایان فصل به دردسر خواهند افتاد و باید برنامه‌ای بسیار فشرده را برای انجام همه مسابقات‌شان تنظیم کنند. از این رو سران چند لیگ از یوفا خواسته‌اند که یورو ۲۰۲۰ را برای چند ماه یا یک سال به تعویق بیندازد که این درخواست هنوز مورد موافقت یوفا واقع نشده است.

چیزی که مسئله را بغرنج‌تر می‌کند، برگزاری بازی افتتاحیه این رقابت‌ها در شهر رم پایتخت ایتالیاست کشوری که بیشترین آمار ابتلا به کرونا در دنیا پس از چین را دارد. ایتالیا سه بازی‌اش در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را باید در خانه انجام دهد و این در حالیست که هنوز مشخص نیست شیوع کرونا در این کشور چه زمانی متوقف خواهد شد.

روند شیوع کرونا، اما در دیگر کشور‌ها مانند اسپانیا هم روبه افزایش است و این کشور و همسایه غربی‌اش پرتغال دستور برگزاری مسابقات‌شان پشت در‌های بسته را داده‌اند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->