بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کشته شدن سه افسر ارتش اسرائیل در غزه

  • کد خبر: ۲۰۷۷۷۶
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
کشته شدن سه افسر ارتش اسرائیل در غزه
ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی اذعان کرد سه افسر دیگر این رژیم در نبرد با مقاومت در جنوب نوار غزه کشته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنا بر اعلام ارتش این رژیم، دو نفر از کشته شدگان سرگرد و یک نفر هم سروان است.

ارتش صهیونیستی همچنین تاکید کرد که از سه افسر کشته شده یکی جانشین فرمانده گردان، یکی فرمانده گروهان و دیگری فرمانده دسته‌ای از نیروهای گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان ارتش هستند.

هلاکت این سه نظامی اشغالگر در حالی است که روزنامه «رای الیوم» که دفتر آن در لندن است در گزارشی نوشت: نشانه های سرخوردگی و به هم ریختگی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و جبهه لبنان روز به روز آشکارتر می‌شود و این بخشی از مشکلات بی شماری است که ارتش اشغالگر به ویژه نظامیان ذخیره این رژیم به دنبال تداوم جنگ بدون هدف و چشم انداز در غزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

رأی الیوم همچنین نوشت: شمار زیادی از نظامیان اشغالگر از اوامر سرپیچی و شمار دیگری نیز فرار کرده‌اند.

«عاموس هارئیل» تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شمار نظامیانی که از خدمت در واحدهای جنگی خارج شده اند، بیشتر یا برابر با شمار مجروحان جنگ است.

براساس آمارهای ارتش رژیم صهیونیستی، شمار مجروحان این رژیم از هفتم اکتبر، به بیش از ۲۶۲ نفر رسیده است. این در حالی است که رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» آمار واقعی را بسیار بالاتر دانسته است.

هارئیل ادامه داد: تداوم جنگ، مشکلات زیادی به همراه دارد و علت موافقت ستاد کل با ورود به مرحله سوم جنگ و نیز رها کردن بخش زیادی از نیروهای ذخیره و کاهش حضور نیروها در داخل غزه همین است. بخشی از مشکل از دشواری ماموریت واگذار شده نشات می‌گیرد. در بیشتر مناطقی که ارتش در آن حضور دارد، درگیری شدید نیست و نیروها به دنبال کشف تونل‌ها و انبارهای سلاح و مکان حضور فرماندهان حماس و اسیران اسرائیلی هستند و خطر اساسی مربوط به گروه‌های کوچک (رزمندگان مقاومت) است که از زیر زمین بیرون آمده و با قناصه و آر پی جی حمله یا اقدام به کار گذاشتن مین می کنند.

این تحلیلگر صهیونیست به ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه افسران و نظامیان این رژیم توان ادامه جنگ را دارند، اشاره کرده و آن را نادرست دانست.

هارئیل از پدیده ای به نام «غیبت آرام» نام برده که طی آن نظامیان برای مرخصی به خارج از غزه می‌روند و دیگر به یگان‌های خود باز نمی‌گردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->