نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

تاکید درویش بر احتمال جذب برانکو+سند

  • کد خبر: ۲۰۸۲۸۸
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
تاکید درویش بر احتمال جذب برانکو+سند
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد که مذاکرات با برانکو ادامه دارد و به زودی سرمربی این تیم مشخص خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از نشستی که درویش به همراه رضا چلنگر در قطر با برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد اخباری پیرامون منتفی شدن قطعی حضور این مربی کروات در پرسپولیس منتشر شد و حتی نام‌هایی برای جانشینی یحیی مطرح گردید، اما این خبرگزاری خبری با این مضمون که برانکو به گزینه‌های مربیگری پرسپولیس بازگشته را منتشر کرد که واکنش‌هایی به دنبال داشت.

با مصاحبه‌ای که به تازگی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انجام داده، اما روشن شد که برانکو همچنان گزینه اول باشگاه پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی است.


درویش دراین راستا گفته: «در یکی دو روز آینده انشاالله سرمربی را مشخص خواهیم کرد. اجازه بدهید، درباره نفرات صحبت نکنم، اما حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس هنوز به طور کامل منتفی نشده و دوباره با این مربی مذاکره می‌کنیم. در حال حاضر هم سه گزینه داریم که اوسمار یکی از آنهاست و در این خصوص با او صحبت‌هایی داشته‌ایم.»

در همین راستا برانکو نیز مصاحبه‌ای انجام داده و اعلام کرده حضورش در پرسپولیس منتفی نشده و هر احتمالی وجود دارد. در عین حال بازگشت سید جلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس هم قطعی شده است.

تاکید درویش بر احتمال جذب برانکو+سند

(لازم به ذکر است که خبر بازگشت برانکو به گزینه‌های پرسپولیس در تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری منتشر شد)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->