سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند

  • کد خبر: ۲۰۸۹۷۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
پهپاد مهاجم اوکراینی به یک پالایشگاه روسیه ناکام ماند
منابع خبری روس از حمله مجدد اوکراین به دونتسک، دفع حمله پهپادی این کشور به یک پالایشگاه منطقه واقع در فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق مسکو و نیز پیشروی نیروهای مسلح روسیه در یک شهرک دیگر در منطقه خارکف خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار دونتسک دوشنبه اعلام کرد: ساعت ۱۵:۰۳ روز دوشنبه وقت مسکو (۱۵:۳۳ به وقت تهران)، نیروهای اوکراینی به منطقه کالینینسکی دونتسک حمله کردند که در این حمله سه نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، کالینینسکی از مناطق شرقی دونتسک است که از خط مقدم نبرد با اوکراین فاصله دارد.

بنا بر این گزارش، اوکراین به طور مستمر، دونتسک را گلوله باران می‌کند که اغلب منجر به تلفات غیرنظامی می‌شود. در یکی از حملات اخیر به یک بازار محلی در این منطقه، ۲۷ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.

در همین حال، وزارت دفاع روسیه دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق به پیشروی در شهرک "تابایوفکا" در منطقه خارکف شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه انبارهای تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای و سوخت و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی در ۱۰۹ منطقه اوکراین را طی شبانه‌روز گذشته، هدف قرار دادند.

بر این اساس، روسیه ۳۴ هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در مناطق مختلف درگیر عملیات نظامی سرنگون کرد.

خبرگزاری تاس نیز روز دوشنبه به نقل از استاندار یاروسلاول روسیه اعلام کرد: یک سیستم جنگ الکترونیک از حمله پهپادی اوکراین به یک پالایشگاه نفت در این منطقه جلوگیری کرد.

میخائیل اورایف افزود: عملیات حفاظت از این پالایشگاه نفت که سالانه ۱۵ میلیون تن نفت را پالایش می‌کند، هیچ مجروحی در پی نداشت و آتش‌سوزی نیز ایجاد نشد.

استان یاروسلاول روسیه در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرقی مسکو قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->