ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
سرخط خبرها

بایدن دستور اقدام نظامی در خاورمیانه را صادر کرد

  • کد خبر: ۲۰۹۰۵۸
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
بایدن دستور اقدام نظامی در خاورمیانه را صادر کرد
وبگاه «پالتیکو» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا از مشاوران خود خواسته تمام گزینه‌هایی که بیشترین بازدارندگی را در برابر حملات به نیرو‌های این کشور در غرب آسیا دارد، بررسی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، وبگاه «پالتیکو» بامداد سه‌شنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی مطلع گزارش داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا دستور اقدام نظامی این کشور در منطقه غرب آسیا را صادر کرده است.

این مقامات که نامشان فاش نشد به پالتیکو گفتند که بایدن از مشاوران خود خواسته تمام گزینه‌هایی که بیشترین بازدارندگی را در برابر حملات به نیرو‌های این کشور در غرب آسیا دارد و البته باعث تشدید بیشتر تنش‌ها نمی‌شود، بررسی کنند.

پالتیکو به نقل از این منابع نوشت که این پاسخ به حملات علیه نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه، به صورت موجی از اقدامات علیه طیف وسیعی از اهداف است و احتمالا طی دو روز آتی با چراغ سبز بایدن آغاز خواهد شد.

در این گزارش همچنین ادعا شده است: «گزینه‌های پاسخ نظامی پنتاگون شامل حمله به عناصر ایرانی در سوریه یا عراق و همچنین دارایی‌های دریایی ایران در آب‌های خلیج فارس نیز می‌شود».

پیش از این نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا بامداد سه‌شنبه تهدید کرده بود که در زمان و مکان مناسب، به حملات علیه نظامیان این کشور در منطقه غرب آسیا پاسخ می‌دهند.

شامگاه یکشنبه بود که سازمان تروریستی سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) در بیانیه‌ای اذعان کرد در حمله پهپادی بامداد آن روز به پایگاهی نظامی این کشور در اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل زخمی شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->