خشکیدگی دائمی یا فصلی ۷۰ درصد تالاب‌های کشور تقویت هوش مالی فرزندان با تربیت اقتصادی در خانواده ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان‌شمالی + عکس دلیل تاخیر پرواز مشهد - بغداد هواپیمایی سپهران چه بود؟ (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد ۴ بیماری در کمین زائران اربعین | آماده‌سازی اتاق‌های سرما برای زوار گرمازده فکر کردن زیاد به جای آن که کمک کننده باشد، ما را سردرگم می‌کند سرقت مرگبار طلا‌های زن مسن در چناران خراسان رضوی + عکس ایران یکی از بزرگترین کشور‌های جهان در میزبانی از پناهندگان علائم بالینی بیماری التهاب یا گاستریت معده چیست؟ بار دیگر کمبود انسولین در داروخانه‌ها سلامتی بیماران دیابتی را نشانه گرفته است ۱۳ پروژه، آماده مولدسازی و تحول در آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی حریق یک خوابگاه دانشجویی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) مشاهده یوزپلنگ هلیا با دو توله در یوزکنام پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهار‌شنبه، ٣١مرداد ١۴٠٣) | تداوم وزش باد تا اواخر هفته در خراسان‌رضوی تردد ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر زائران اربعین از مرز (۳۱ مردادماه ۱۴۰۳) اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه فرهنگیان کلاهبرداری با آگهی جعلی فروش خودرو در سایت دیوار
سرخط خبرها

ایران از پانزدهم بهمن روادید سفر ۲۸ کشور را یکجانبه لغو خواهد کرد

  • کد خبر: ۲۰۹۳۱۵
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
ایران از پانزدهم بهمن روادید سفر ۲۸ کشور را یکجانبه لغو خواهد کرد
معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: اتباع ۲۸ کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می کنند از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای سفر به ایران نیازی به روادید ندارند و می‌توانند صرفا با تهیه بلیط به ایران سفر کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا بیکدلی در خصوص لغو روادید ایران با برخی کشورها، اظهارداشت: وزارت امور خارجه دستور العمل اجرایی مصوبه هیئت وزیران در باره لغو روادید یکجانبه با ۲۸ کشور را به دستگاههای مربوطه ابلاغ کرد.

وی گفت: بر این اساس اتباع این ۲۸ کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می کنند از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای سفر به ایران نیازی به روادید ندارند. آنها می‌توانند صرفا با تهیه بلیط به ایران سفر کنند.

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه تصریح کرد: اتباع کشور هند می توانند از مبادی هوایی بدون نیاز به روادید وارد ایران شوند و برای ورود از طریق مرزهای زمینی باید روادید دریافت کنند.

بیکدلی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۸ کشور شامل عربستان، قطر، امارات، بحرین، کویت، ازبکستان، قرقیزستان، تونس، تانزانیا، موریتانی، زیمبابوه، موریس، سیشل، ژاپن، اندونزی، سنگاپور، ویتنام، کامبوج، برونئی، برزیل، مکزیک، پرو، کرواسی، صربستان، بوسنی و هرزه گوین، بلاروس و هندوستان (هوایی) می شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->