وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

ایران‌خودرو برای عرضه هایما سیگنال مثبت فرستاد

  • کد خبر: ۲۰۹۳۴۳
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
ایران‌خودرو برای عرضه هایما سیگنال مثبت فرستاد
آن طور که ایران خودرویی‌ها اعلام کردند تا پایان دی امسال در مجموع، حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه انواع هایما را در خطوط تولید خود نهایی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز ایران خودرو صورت‌های مالی خود مربوط به دی ۱۴۰۲ را در سایت کدال سازمان بورس منتشر کرد. ایران خودرویی‌ها براساس اطلاعات منتشر شده توانسته اند در تولید هایما در پایان اولین ماه زمستان ۱۴۰۲ به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۲۹ درصدی را تجربه کردند.

همچنین، این خودروساز همین میزان رشد (۲۹ درصدی) را در فروش هایما در بازه زمانی یاد شده در کارنامه خود ثبت کردند.

آن طور که ایران خودرویی‌ها اعلام کردند تا پایان دی امسال در مجموع حول و حوش ۱۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه انواع هایما را در خطوط تولید خود نهایی کردند. این تیراژ تولید در حالی به دست آمده است که این خودروساز در مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۲ هزار و ۹۵۰ دستگاه هایما تولید کرده بود.

البته رشد تولید حول و حوش سه هزار و ۸۰۰ دستگاهی هایما بی ارتباط با اضافه شدن دو عضو جدید به این خانواده خودرویی نیست.

ایران خودرویی‌ها ابتدا تولید هایما S ۷ را در دستور کار داشتند در ادامه هایما S ۵ هم به سبد محصولاتی آبی‌های جاده مخصوص راه یافت. اما سال گذشته و امسال به ترتیب هایما S ۸ برادر بزرگتر هایما S ۷ و همچنین هایما X ۷ به خانواده هایما در سبد محصولاتی ایران خودرو اضافه شد تا جمع اعضای خانواده هایما به چهار رسید.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در فروش هایما نیز در بازه زمانی مورد بررسی رشد را در کارنامه خود ثبت کردند.

ایران خودرویی‌ها تا پایان دی سال جاری در مجموع حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع هایما را برای متقاضیان فاکتور کردند.

این تیراژ فروش سبب شده تا رشد حول و حوش ۲۹ درصدی را تا پایان اولین ماه زمستان در کارنامه ایران خودرویی‌ها درج شود.

آبی‌های جاده مخصوص سال گذشته در همین بازه زمانی نزدیک به ۱۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه هایما فروخته بودند.

افزایش تولید و عرضه هایما می‌تواند خبر خوبی برای بازار این خودروی مونتاژی چینی باشد. افزایش تیراژ توسط ایران خودرو این نوید را می‌دهد که متقاضیان می‌توانند با خیال راحت این خودرو را خریداری کنند، زیرا افزایش عرضه و تعدد مدل نشان می‌دهد خودروساز حساب ویژه‌ای روی این گروه خودرویی باز کرده و خدمات پس فروش نیز برای این گروه خودرویی را افزایش خواهد داد.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->