ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهردار مشهدمقدس: مردم خود را برای ۲حماسه بزرگ ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند آماده می‌کنند

  • کد خبر: ۲۰۹۵۵۹
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
شهردار مشهدمقدس: مردم خود را برای ۲حماسه بزرگ ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند آماده می‌کنند
شهردار مشهدمقدس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را پیش‌رو داریم که مردم خود را برای این دو حماسه آماده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف صبح امروز، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲، در حاشیه مراسم ایام‌الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ایام فرخنده ماه رجب و ماه شعبان را باهم و هم‌زمان با این روز‌ها ایام الله دهه فجر را پیش‌رو داریم.

وی افزود: دو حماسه بزرگی که پیش رو داریم یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات ۱۱اسفند است که خود رفراندومی عظیم در نظام اسلامی است که توسط مردمی برگزار می‌شود که مانند روز‌های اول پای آرمان‌های انقلاب هستند. مردم در ۲۲ بهمن نیز همچون گذشته و حتی پرشورتر حضور خواهند داشت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: انتخابات ۱۱ اسفند را نیز پیش‌رو داریم که مقام معظم رهبری راهبرد‌هایی اعم از مشارکت حداکثری، رقابت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات را برای آن مشخص کردند. مردم ایران ۱۱ اسفند حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و با شرکت در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی و همراهی خود را به عنوان مردمانی بصیر و آگاه به نظام به نمایش خواهند گذاشت. مردم خود را برای این دو حماسه ملی آماده می‌کنند.

وی افزود: تبلیغات انتخاباتی را در حوزه مشهد اجرا و به دنبال افزایش مشارکت مردم هستیم، اما برای افراد و گرو‌ه‌ها طبق قانون نمی‌توانیم فعالیتی داشته باشیم، اما تمام فعالیت‌های ما در ایام اعیاد رجبیه، دهه فجر و نیمه شعبان پیوست انتخاباتی دارد که درراستای افزایش مشارکت مردم است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->