ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

«اُفود»، رقیب «اسنپ فود»، در مشهد آغاز به کار کرد

  • کد خبر: ۲۰۹۹۲۹
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
«اُفود»، رقیب «اسنپ فود»، در مشهد آغاز به کار کرد
سرویس سفارش غذای «اُفود» به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد؛ پلتفرمی که با سرمایه‌گذاری گلرنگ راه‌اندازی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - رستوران، کافه، پروتئین، نانوایی، قنادی، میوه و آبمیوه و بستنی سرویس‌های فعال بر بستر افود هستند. همچنین درحال‌حاضر سفارش‌های کاربران با پیک رایگان تحویل داده می‌شود.

در اکوسیستم استارتاپی از افود به‌عنوان یک رقیب جدی برای اسنپ‌فود یاد می‌شود؛ رقیبی که می‌تواند انحصار را به نفع مشتری و کاربر نهایی بشکند. البته «زودکس» نیز یکی دیگر از بازیگران حوزه سفارش آنلاین غذاست که نزدیک به یک سال است که فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است. البته دیجی‌کالاجت نیز مدت‌هاست در زمینه ارسال محصولات سوپرمارکتی، نان، قهوه و... فعالیت می‌کند، اما هنوز به حوزه سفارش آنلاین غذا وارد نشده است.

امین سلامی پرگو مدیرعامل و بنیانگذار افود، چندی پیش در پستی که در شبکه اجتماعی لینکدین خود منتشر ساخته اعلام کرده اندازه بازار سفارش غذا در ایران ۳.۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که با توجه به نرخ فعلی دلار ارزشی بیش از ۱۷۷ همت دارد. سلامی حجم بازار آنلاین غذا از این مارکت را ۱۷٪ (حدود ۳۰ همت) اعلام کرده‌است: «از کل حجم بازار آنلاین غذا حدود ۱۵٪ سهم پلتفرم‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازیگران محلی است و ۸۵٪ آن سهم بازیگر فعلی این حوزه است. اگر متوسط ارزش هر سفارش غذا را به طور میانگین ۳۰۰هزار تومان در نظر بگیریم، روزانه در حدود ۲۵۰.۰۰۰ تا ۲۸۰.۰۰۰ سفارش آنلاین غذا از سرویس‌های مختلف غذا، کافه و ... وجود دارد. اما مولفه‌های تاثیرگذار در بهبود وضعیت رقابت و سرویس‌دهی به مشتریان در بازاری با این خصوصیات و ابعاد چه چیز‌هایی می‌تواند باشد؟ بدون‌شک یکی از شاخصه‌های مهم رضایتمندی مشتری، داشتن قدرت انتخاب است. امکان انتخاب، در وضعیت فعلی بازار تحویل غذای ایران، با از بین رفتن فرصت رقابت، از مردم گرفته شده است. اما ماجرای امروز از دیروز متفاوت خواهد بود و با توجه به تفاوت شرایط بازار، تمرکز بیشتر روی ارائه سرویس بهتر و سریعتر به جای صرف انرژی و هزینه برای کسب انحصار بازار، امکان تغییر قواعد بازی را فراهم می‌کند.»

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->