تاریخچه تصویری پیوند عضو | هدیه زندگی واکنش وزیر ارتباطات به تصمیم اپراتورها برای گران‌کردن اینترنت چرا زمان قطع برق، اینترنت هم قطع می‌شود؟ واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد برنامه OpenAI برای احداث مراکز داده بیشتر در امارات زمان عرضه اندروید ۱۶ برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ مشخص شد حدود ۲۰ مدیر شرکت‌های بزرگ فناوری ترامپ را در عربستان همراهی می‌کردند خزایی: اجازه گرانی اینترنت به اپراتور‌ها داده نشود پوشش ۱۰۰ درصدی فیبر نوری در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ | ارتقای شبکه انتقال در شهرستان‌ها اسنپ در پرونده شروط ضدرقابتی قراردادهای خرید اقساطی هم محکوم شد نتایج تحقیقات جدید: هوش مصنوعی نمی‌تواند همزمان بهره‌وری و انگیزه کارمندان را افزایش دهد دانشمندان وجود هاله نور برای انسان را ثابت کردند! بررسی دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان در میزگرد شهرآرا | دانش و سرمایه، ترکیب برنده جت‌های «ایر فورس وان» به سیستم‌های ارتباطی و دفاعی پیشرفته مجهز می‌شوند اپراتور‌های موبایل: هفته آینده قیمت بسته‌های اینترنت را افزایش می‌دهیم! (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران + جزئیات و زمان
سرخط خبرها

«اُفود»، رقیب «اسنپ فود»، در مشهد آغاز به کار کرد

  • کد خبر: ۲۰۹۹۲۹
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
«اُفود»، رقیب «اسنپ فود»، در مشهد آغاز به کار کرد
سرویس سفارش غذای «اُفود» به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد؛ پلتفرمی که با سرمایه‌گذاری گلرنگ راه‌اندازی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - رستوران، کافه، پروتئین، نانوایی، قنادی، میوه و آبمیوه و بستنی سرویس‌های فعال بر بستر افود هستند. همچنین درحال‌حاضر سفارش‌های کاربران با پیک رایگان تحویل داده می‌شود.

در اکوسیستم استارتاپی از افود به‌عنوان یک رقیب جدی برای اسنپ‌فود یاد می‌شود؛ رقیبی که می‌تواند انحصار را به نفع مشتری و کاربر نهایی بشکند. البته «زودکس» نیز یکی دیگر از بازیگران حوزه سفارش آنلاین غذاست که نزدیک به یک سال است که فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است. البته دیجی‌کالاجت نیز مدت‌هاست در زمینه ارسال محصولات سوپرمارکتی، نان، قهوه و... فعالیت می‌کند، اما هنوز به حوزه سفارش آنلاین غذا وارد نشده است.

امین سلامی پرگو مدیرعامل و بنیانگذار افود، چندی پیش در پستی که در شبکه اجتماعی لینکدین خود منتشر ساخته اعلام کرده اندازه بازار سفارش غذا در ایران ۳.۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که با توجه به نرخ فعلی دلار ارزشی بیش از ۱۷۷ همت دارد. سلامی حجم بازار آنلاین غذا از این مارکت را ۱۷٪ (حدود ۳۰ همت) اعلام کرده‌است: «از کل حجم بازار آنلاین غذا حدود ۱۵٪ سهم پلتفرم‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازیگران محلی است و ۸۵٪ آن سهم بازیگر فعلی این حوزه است. اگر متوسط ارزش هر سفارش غذا را به طور میانگین ۳۰۰هزار تومان در نظر بگیریم، روزانه در حدود ۲۵۰.۰۰۰ تا ۲۸۰.۰۰۰ سفارش آنلاین غذا از سرویس‌های مختلف غذا، کافه و ... وجود دارد. اما مولفه‌های تاثیرگذار در بهبود وضعیت رقابت و سرویس‌دهی به مشتریان در بازاری با این خصوصیات و ابعاد چه چیز‌هایی می‌تواند باشد؟ بدون‌شک یکی از شاخصه‌های مهم رضایتمندی مشتری، داشتن قدرت انتخاب است. امکان انتخاب، در وضعیت فعلی بازار تحویل غذای ایران، با از بین رفتن فرصت رقابت، از مردم گرفته شده است. اما ماجرای امروز از دیروز متفاوت خواهد بود و با توجه به تفاوت شرایط بازار، تمرکز بیشتر روی ارائه سرویس بهتر و سریعتر به جای صرف انرژی و هزینه برای کسب انحصار بازار، امکان تغییر قواعد بازی را فراهم می‌کند.»

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->