اپل پشتیبانی از چند زبان دیگر را به Apple Intelligence اضافه می‌کند کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اینستاگرام از تنظیمات اکانت کاربران زیر ۱۸ سال رونمایی کرد اولین اطلاعات از بازی جدید سری «بتلفیلد» (Battlefield) منتشر شد نخستین ویدئو از آنباکس آیفون ۱۶ پرو پیجر (Pager) چیست و چگونه کار می‌کند؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی اولین تصاویر از مقایسه گرافیک بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو و پلی استیشن ۵ معمولی + عکس کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سیستم‌عامل iOS ۱۸ منتشر شد | iOS ۱۸ بر روی کدام گوشی‌ها قابل‌نصب است؟ تاریخ به‌پایان‌رسیدن ماینینگ «همستر کامبت» مشخص شد! + جزئیات اختلال اینترنت در کشور برطرف شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) رشد دوپله‌ای جایگاه اینترنت ثابت ایران اولین گوشی رول‌شدنی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ برای مقابله با انفجار پیری در ۴۴ و ۶۰ سالگی چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر یک ماه‌گرفتگی جزئی و خاص در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اتفاق می‌افتد ۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده
سرخط خبرها

اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است

  • کد خبر: ۲۱۶۵۷۰
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است
«اُفود» به‌عنوان راهکار گروه گلرنگ برای رقابت با «اسنپ‌فود»، مدعی است که توانسته در مدت یک ماه فعالیت، ۲۰ درصد از بازار روزانه سفارش غذا آنلاین در مشهد را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس آماری که اُفود در اختیار دیجیاتو قرار داده است، این شرکت توانسته در بازه یک‌ماهه فعالیت خود، بیش از ۱۶۰۰ عرضه‌کننده «وندور» را جذب کند که ۵۰ درصد از فروشگاه‌های بازار آنلاین مشهد را در بر می‌گیرد.

نکته جالب میزان فروش وندورهاست؛ آمار ارائه‌شده حاکی از آن است که فروش وندور‌های فعال در اُفود در مدت ۳ روز معادل فروش ۳۰ روزه آنها در پلتفرم رقیب (اسنپ‌فود) بوده است.

ورود اُفود به‌عنوان رقیبی تازه‌نفس به بازار سفارش آنلاین غذا می‌تواند انحصار ناخواسته ایجادشده در این بازار را بشکند؛ البته این شرکت نگاهی هم به سود خوابیده در این بازار دارد.

امید سلامی پرگو، مدیرعامل اُفود، پیش‌تر اندازه بازار سفارش غذا در ایران را ۳.۵ میلیارد دلار برآورد کرده بود که ۱۷ درصد آن (نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار) سهم ارسال غذای آنلاین است. براساس نرخ کنونی دلار، این رقم به بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. به گفته سلامی پرگو، ۸۵ درصد از این بازار، سهم اسنپ‌فود است.

پیش‌ازاین، استارتاپ‌های دیگری نیز درزمینه سفارش آنلاین غذا فعال بودند که اکثر آنها از بازار خارج شده‌اند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->