سرمربی «سپهر صدرا»: تیمی جاه‌طلب و با انگیزه‌ هستیم تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی بوکسور ملی‌پوش مشهدی: به دنبال کسب افتخار بیشتری هستم یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت پرسپولیس دوباره به بازار نقل و انتقالات باز می‌گردد؟ برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار با کمک داور ویدئویی (VAR) + لینک تهیه بلیت بازی نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران
سرخط خبرها

پرسپولیس برای مجوز حرفه‌ای استارت زد

  • کد خبر: ۲۰۹۹۳۴
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
پرسپولیس برای مجوز حرفه‌ای استارت زد
باشگاه پرسپولیس فقط مشکل مالکیت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس مدارک لازم را در زمینه پزشکی، تیم‌های پایه و آکادمیک و... را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای در سایت مربوطه بارگذاری کرد تا به مانند فصل پیش به موقع در این زمینه اقدام کرده باشد. این باشگاه بدهی خاصی هم به بازیکنان و مربیان سابق خود ندارد که این موضوع بخواهد دردسر ساز شود.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فقط نیاز به تغییر مالکیت دارد که آن هم قرار است تا پایان سال با واگذاری ۵۱ درصد سهام این باشگاه به اداره تامین اجتماعی، انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->